1
Промислові будівлі / Електроживлення 10-ти тонного напольного рейкового візка
« Остання відповідь від dimon-ru-80 06 Грудень 2023, 16:30:15 »Усім доброго дня.
Колеги, прошу вашої допомоги в наступному питанні. Е 10-ти тонний рейковий візок, який переносять до іншого цеху.
По старих типових проєктах живлення такого візка виконувалось гнучким токопідводом на тросі у кабельному каналі між колесами.
Габарити кабельного каналу 1400х900, довжина 12 метрів. В канал заходить бугель, який тягає за собою живлячий кабель. Потужність двигуна 2.2 кВт.
За певних причин замовник хоче уникнути будування такого каналу і замінити його на меньший з використанням гнучкого кабель-каналу (кабелевкладача).
Ні хто не зтикався з якимись нормативними вимогами до габаритів кабельного каналу, в якому буде працювати цей гнучкий кабель-канал (кабелевкладач)?
І взагалі, як його (кабелевкладач) закріпити в каналі, на якій висоті, скільки місця передбачити для обслуговування?
І взагалі, чи не буде сприйматися наприклад перебудова бугеля, який тягає кабель як втручання в конструкцію ГПМ, після чтого прийдеться спеціалізованою
організацією робити візку позачергове ПТО з внесенням змін у паспорт візка?
Дякую за вашу увагу. Буду радий Вашим порадам.
Для розуміння ситуації вкладу до повідомлення типовий проект по живленню такого візка.
Колеги, прошу вашої допомоги в наступному питанні. Е 10-ти тонний рейковий візок, який переносять до іншого цеху.
По старих типових проєктах живлення такого візка виконувалось гнучким токопідводом на тросі у кабельному каналі між колесами.
Габарити кабельного каналу 1400х900, довжина 12 метрів. В канал заходить бугель, який тягає за собою живлячий кабель. Потужність двигуна 2.2 кВт.
За певних причин замовник хоче уникнути будування такого каналу і замінити його на меньший з використанням гнучкого кабель-каналу (кабелевкладача).
Ні хто не зтикався з якимись нормативними вимогами до габаритів кабельного каналу, в якому буде працювати цей гнучкий кабель-канал (кабелевкладач)?
І взагалі, як його (кабелевкладач) закріпити в каналі, на якій висоті, скільки місця передбачити для обслуговування?
І взагалі, чи не буде сприйматися наприклад перебудова бугеля, який тягає кабель як втручання в конструкцію ГПМ, після чтого прийдеться спеціалізованою
організацією робити візку позачергове ПТО з внесенням змін у паспорт візка?
Дякую за вашу увагу. Буду радий Вашим порадам.
Для розуміння ситуації вкладу до повідомлення типовий проект по живленню такого візка.