Покритикуйте пожалуйста.
Немає блокувань між КМ2 та КМ1, що дозволяє подати напругу в ручному режимі одночасно мереж від ОСР та ДЕС. Також, при відновленні напруги основного живлення, КМ1 замикається, а КМ2 ще не розімкнувся, що призведе до КЗ. Теплові реле зазвичай ставлять для захисту одиничних споживачів, в даній схемі не бачу в них сенсу.
Якщо замовнику не подобається ручне перемикання, я б радив не видумувати велосипед та застосувати класичний АВР, або перекидний рубильник з моторприводом.
Також, для автоматичного запуску ДЕС, необхідно щоб акумулятор ДЕС був завжди заряджений, а масло в картері підігріте (в холодну пору року). Для цього необхідно підвести живлення власних потреб ДЕС від основного живлення (зазвичай 2-3 кВт, 220В). По хорошому, ці дані повинні бути в документації на ДЕС.