CC19, да там немного места. И 2 метра будет много.
В ПУЕ 2.4.82 указывается конкретное применение габаритов расположения опор именно для дорог І-а, І-б и ІІ категории, а не для дорог всех категорий. При чем со ссылкой в раздел 2.5 для ВЛ свыше 1кВ.
Значит, на сколько я понимаю, либо для остальных категорий это где-то ещё прописано (именно для ВЛ до 1кВ).
Либо для дорог ІІІ-V категорий нужно принимать по аналогии, например, с опорами освещения... Поскольку там тоже до 1кВ. А в населённых пунктах к тому же, чаще всего, опоры электропитания домов и есть опорами освещения.
В п.6.3.8 ПУЕ ссылаются на ДБН В.2.3-5:2018 "Вулиці та дороги населених пунктів", где в п.10.8 говорится:
"10.8 Опори світильників слід розташовувати за межами проїзної частини з врахуванням категорії вулиці та дороги на відстані від зовнішнього краю бордюру чи запобіжної смуги до поверхні опори не менше:
1) магістральні вулиці і дороги:
- безперервного руху -1,5 м;
- регульованого руху -1,0 м;
2) вулиці і дороги місцевого значення - 0,75 м. ..."
(сфера применения ДБН В.2.3-5:2018 - "Ці будівельні норми встановлюють вимоги на проектування та будівництво вулиць і доріг населених пунктів")
Для опор освещения - 0,75м.
Так же п.6.3.8 ПУЕ есть ссылка на ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина I. Частина II.".
В нём в п.11.7 говорится:
"11.7 При прокладанні повітряних ліній електромереж, телефонних та телеграфних ліній поряд з автомобільними дорогами в обмежених умовах, на забудованих територіях, в ущелинах тощо відстань по горизонталі повинна становити не менше:
а) при перехрещенні від опори до підошви насипу дороги або до зовнішнього краю бічної канави, виїмки:
- для доріг І - II категорій при напрузі: до 220кВ - 5м, від 330кВ до 500кВ - 10м;
- для доріг III - V категорій при напрузі: до 20кВ - 1,5м, від 35кВ до 220 кВ - 2,5м, від 330кВ до 500кВ - 5м;
б) при паралельному розташуванні відстань між брівкою земляного полотна дороги та найближчим проводом з напругою до 20кВ - 2м, (35 -110) кВ - 4м, 150кВ - 5м, 220кВ - 6м, 330кВ - 8м і 500кВ - 10м, але опора високовольтної лінії повинна розташовуватись на відстані понад 1,0м від підошви насипу чи зовнішнього краю водовідвідної канави"
Но данный ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина I. Частина II." в сфере применения - "Норми не поширюються на відомчі (технологічні) автомобільні дороги, вулиці і дороги міст та інших населених пунктів, автомобільні дороги на приватних територіях та тимчасові (об'їзні) дороги."
Значит для населённого пункта ДБН В.2.3-4:2015 не применим.
Должна же быть логика в конкретизированных требованиях в п.2.4.82 ПУЕ... Выделяют именно І-а, І-б и ІІ категории. Тогда какие требования для населенных пунктов к опорам ВЛ(ВЛИ)-0,4кВ?