Форум проєктувальників електричних та слабострумних мереж
Корисні матеріали => Обговорення норм => Тема розпочата: farseercv від 02 Червень 2025, 11:33:43
-
Доброго дня. Підкажіть, будь-ласка, в якому ДБН/ДСТУ (або іншому документі) вказано, яка повинна бути мінімальна висота від повітряної ВОЛЗ до залізничного полотна? Раніше був КНД-45-141-99, де це було зазначено, але цей КНД в 2022 році скасували. А взамін - нічого не зазначили.
-
ВБН В.2.2-45-1-2004
ЛИНЕЙНО-КАБЕЛЬНЫЕ СООРУЖЕНИЯ
-
ВБН В.2.2-45-1-2004
ЛИНЕЙНО-КАБЕЛЬНЫЕ СООРУЖЕНИЯ
ВБН В.2.2-45-1-2004 - Недіючий
Новий документ: ГБН В.2.2-34620942-002:2015
-
ГБН В.2.2-34620942-002:2015
Дякую за відповідь. Я читав цей ГБН. Але я там знайшов лише відстані від кабелів, які прокладаються біля колії та під колією. А щодо підвісу над колією - не знайшов. Може, ще є варіанти?
-
Может это чем поможет https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0175-12#Text
-
Ще такі документи є. Можливо, щось знайдете.
-
СОУ НЕК 33.180.6-26 2022 Волоконно-оптичні лінії зв’язку по повітряних лініях електропередавання. Експлуатація
-
Всі м дякую за відповідь. Мені підказали де шукати. Тут продублюю.
ПТЕ, або Правила технічної експлуатації залізниць України, Затверджено наказом Міністерства транспорту України від 20 грудня 1996 р. N 411 ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0050-97#Text )
6.48. Відстань від нижньої точки проводів повітряних ліній СЦБ і зв'язку до землі при максимальній стрілі провисання має бути не меншою 2,5 м на перегонах, 3,0 м - на станціях, 5,5 м - на пересіченнях з автомобільними дорогами (на існуючих лініях до їх перебудови дозволяється зберегти відстань 4,5 м).
При пересіченнях залізничних колій відстань від нижньої точки проводів повітряних ліній СЦБ і зв'язку до рівня верху головки рейки має бути не меншою 7,5 м.
Пересічення електрифікованих залізниць повітряними лініями СЦБ і зв'язку не допускається. Такі пересічення виконуються підземними кабельними вставками.
-
В ПТЭ есть несостыковки - обратите внимание на 3.28. Пересічення залізниць лініями електропередачі й зв'язку, нафтогазопродуктопроводами, водопроводами й іншими наземними й підземними пристроями можуть бути допущені тільки з дозволу начальника залізниці. На таких пересіченнях мають бути передбачені спеціальні запобіжні пристрої або вжиті заходи, що забезпечують безпеку і безперебійність руху поїздів. Проекти таких пристроїв обов'язково погоджуються начальником залізниці.
Я знаю реальные случаи в своей практике, когда нам разрешали пересечения ж.д. по воздуху
-
Повітряні лінії СЦБ і зв'язку це зовсім ніяк не ВОЛЗ.
п.2.25.7 Правил улаштування та технічного обслуговування контактної мережі електрифікованих залізниць допускає перехід по жорсткій поперечені або на додатково встановлюваних опорах, а також за узгодженням із службою електропостачання залізниці - уздовж гнучкої поперечини з підвіскою кабелю на опорах.
Не допускається перехід в місцях спряження анкерних ділянок та на швидкісних ділянках руху.
-
ВОЛЗ - волоконно-оптична лінія звязку. Волоконно-оптична - один из типов среды для распостранения сигнала.
Не допускається перехід в місцях спряження анкерних ділянок та на швидкісних ділянках руху - совершенно верно! Что Вам мешает сделать переход за пределами сопряжения анкерных участков?
Во всех остальных случаях см. п 3.28 ПТЭ.
С ув.!