Форум проєктувальників електричних та слабострумних мереж
Проєктування => Освітлення => Зовнішнє освітлення => Тема розпочата: stuff від 08 Червень 2021, 15:16:40
-
Всем привет
Нигде не нашел информации, какую разность в освещенности замечает человеческий глаз.
К примеру нормы UEFA допускают световые пятна в соотношении 0,4 для 2 категории стадионов.
Например, два световых пятна, одно 200 лк, а рядом 500 лк допустимы... Соотношение 200лк/500лк=0,4
(https://i.ibb.co/F57WRBP/Screenshot-3.jpg)
Неужели на траве футбольного поля не видно разности в 300 лк?
Проект освещения, в котором U2, U1 и Gr - могут быть в норме - формально может пройти, хотя и выглядеть дико.
Вот примеры с сайта итальянской фирмы Faelluce - http://faelluce.ru/projectinfo/512-football-lighting (http://faelluce.ru/projectinfo/512-football-lighting)
1.
(https://i.ibb.co/Bn5ZX9K/Screenshot-4.jpg)
2.
(https://i.ibb.co/zhj6YF6/Screenshot-5.jpg)
3.
(https://i.ibb.co/d4M6gMG/Screenshot-6.jpg)
4.
(https://i.ibb.co/T4PgxhJ/Screenshot-7.jpg)
5.
(https://i.ibb.co/SKxF9MS/Screenshot-8.jpg)
6.
(https://i.ibb.co/nkCT5k1/Screenshot-9.jpg)
7.
(https://i.ibb.co/W2gHgxn/Screenshot-10.jpg)
8.
(https://i.ibb.co/vDK90y9/Screenshot-11.jpg)
9.
(https://i.ibb.co/gSkbHcs/Screenshot-12.jpg)
10.
(https://i.ibb.co/41RStWk/Screenshot-13.jpg)
11.
(https://i.ibb.co/2yNwJzf/Screenshot-14.jpg)
12.
(https://i.ibb.co/yBSLrBz/Screenshot-15.jpg)
13.
(https://i.ibb.co/YymT0v5/Screenshot-16.jpg)
14.
(https://i.ibb.co/7WQgfNz/Screenshot-17.jpg)
Можно ли эти проекты считать халтурой? Или идеального распределения никогда не получить?
-
Досягати ідеальної рівномірності освітлення не раціонально, як на мене.
-
Для високих рівнів освітленості перепади менш помітні, чутливість ока до інтенсивності світла - логарифмічна функція.
Та для камери для стадіонів нормується не лише рівномірність, а й градієнт в сусідніх точках.
-
Нормальні проекти, не халтура.
Ідеального не існує (за адекватну ціну).
Мало чисел показали, лише картинки.
-
stuff, пятна - это из-за специфики визуализации Диалюкса. Если Вы в шкале "фиктивных" цветов назначите цвета из цветов одной цветовой гаммы, к примеру от темносинего до светлоголубого и сделаете меньше интервал между значениями - разность в освещенности между соедними участками будет не так заметна
-
Доброго дня, колеги! Запитання наступне: Dialux 4.13 розраховує вертикальну освітленість зовнішньої поверхні як базову. Який фізичний зміст цих значень? Поясню... Коли розраховується горизонтальна освітленість ми розуміємо, що отримуємо значення освітленості на заданій висоті в напрямку, перпендикулярному до горизонтальної поверхні. Моє питання про те, "в якому напрямку" розраховується базова вертикальна освітленість.
-
в 4.13 помилка перекладу, по замовчуванню рахує перпендикулярну до поверхні освітленість (в той час, як пише "по вертикали"). Вертикальна освітленість - так і пише, окремо задаєте напрям спостереження. Переключіть на англійську, порівняйте. Ще матимете питання - напишіть в ПП.