Відповідь

Ім'я:
   
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:
Вкладення:
(Вкладення)
Restrictions: 4 per post, maximum total size 5120KB, maximum individual size 5120KB

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: Сугор
« : 26 Травень 2024, 11:22:38  »

Завантажений похилий конвеєр.
Muta, на скільки я розумію проблему може вирішити пристрій плавного пуску або частотний перетворювач.
2) Чи можуть бути проблеми у роботі АВР в ТП, і чи треба на це звертати увагу розробника АВР?
Якщо АВР зібрано на контакторах, то проблеми напевно будуть, якщо на автоматах з моторприводами або на перекідних рубільниках - треба консультуватися з виробником.

а це нове будівництво, чи реконструкція?
Автор: Muta
« : 22 Травень 2024, 21:05:31  »

4Iн (бо менше - не вистачить моменту)
Muta, у Вас ТП чи ДЕС?
ТП
Завантажений похилий конвеєр.
при розрахунку (за відсотності інших достовірних даних) приймав величину необхідної кратності пускового момента механізма по табл. К1 (ДБН В 2.5.-23-2010) як для ліфтів.
Автор: Сугор
« : 22 Травень 2024, 19:57:29  »

4Iн (бо менше - не вистачить моменту)
Muta, у Вас ТП чи ДЕС?
Автор: jordaned
« : 20 Травень 2024, 22:24:44  »

1.EN 50160 регламентує характеристики напруги в точці приєднання, якщо у Вас 10% зниження в точці приєднання-тоді провал, обумовлений характеристиками навантаження. Необхідно прийняти технічні рішення, які зменшують рівень падіння напруги під час пуску.Крім того є велика ймовірність того, що під час роботи від ДЕС напруга буде нижче 0,8 Un, що може призвести до неможливості запуску електродвигуна.
2.Звичайно, якщо просадка напруги буде 0,85 Un, та її тривалість більше часу затримки реле контролю напруг, можуть виникнути "проблеми" з перемиканням АВР на інший робочий ввід.І це потрібно враховувати в налаштуваннях АВР.

Найбільш простим і дієвим рішенням в таких умовах є встановлення швидкодіючого пристрою компенсації реактивної потужності, який крім основної функції компенсації реактиву буде стабілізувати напругу під час пуску.Це перевірено реальними проектами на багатьох підприємствах.Навіть розміру стандартної ПКРП може вистачити, щоб знизити провал до 0,9-0,95 Un.

У файлі звіт з реального проекту. Якщо потрібна якась додаткова інформація-звертайтесь.



Автор: Muta
« : 20 Травень 2024, 21:10:12  »

ДСТУ Н Б В.2.5-80:2015 в п.10.9 допускає зниження напруги на шинах ТП під час запуску підключених до них електродвигунів (один
раз впродовж зміни) - до 25 % від номінального значення напруги.
 ::) І в той же час там же далі
Однак при цьому слід виключати можливість виникнення провалів напруги, які є порушенням  якості електричної енергії. Згідно з ДСТУ ЕМ 50160 провал визначається як тимчасове зменшення
 середньоквадратичної величини напруги нижче рівня 90 % від величини опорної напруги на час від 10 мс до 1 хв включно.

Що цікаво в СН174-75 теж доускали зниження напруги до 25%, а про провали напруги нічого не було.
В мене при розрахунку зниження напруги на шинах ТП під час запуску получилося 15% до 0,85Uн, і це при застосуванні пристрою плавного пуску з обмеженням струму до 4Iн (бо менше - не вистачить моменту)
Питання власне -
1) Як я розумію зниження напруги на шинах більше 10% - це вже і є провал напруги. Це в нас так норми пишуть чи я чогось не розумію?
2) Чи можуть бути проблеми у роботі АВР в ТП, і чи треба на це звертати увагу розробника АВР?