Відповідь

Warning: this topic has not been posted in for at least 150 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Ім'я:
   
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:
Жирний Курсив Підкреслений Закреслений | Вирівняний текст Вирівняти ліворуч Центрувати Вирівняти праворуч
Вставити зображення Гіперлінк Email Вставити посилання на FTP | З обрамленням З тінню Біжучий рядок | Надрядковий Підрядковий Телетайп | Вставити таблицю Код Цитата Insert Spoiler | Insert Unordered List Insert Ordered List Горизонтальна лінія
Smiley Wink Grin laugh Cool evil Roll Eyes Tongue Angry Лукавый Sad Shocked Хм? crazy Wall slap Смущенный Шокирован Недопонял... Сумасшедший Kiss Cry thumbsup пиво flower Study Благодарю! Жадность Сомнение Умолкаю

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: CC19
« : 16 Липень 2021, 12:49:48  »

Чи вірно я розумію, що при такій схемі втрати напруги будуть в 2 рази більшим ніж при схемі прямого пуску (при тому ж перерізі кабелів)?
Ніяких думок, ніхто не стикався?
Автор: Shturman
« : 14 Липень 2021, 22:28:45  »

а, зрозумів.
Автор: CC19
« : 14 Липень 2021, 21:34:56  »

Другий кабель - для комутації кінців обмоток двигуна (W2, U2, V2)
Автор: Shturman
« : 14 Липень 2021, 21:03:22  »

Поясніть будь ласка для чого два кабеля тягнути до вентилятора
Автор: CC19
« : 14 Липень 2021, 11:09:07  »

Є існуюче підприємство в центрі якого розміщена електрощитова від якої виконується управління і комутація всіх приводів. Ми доставляємо ряд обладнання, до самих крайніх приводів близько 170м. Для пуску вентиляторів потужністю 22кВт пропонують використати схему пуску "зірка/трикутник". Оскільки контактори встановлюються в електрощитовій, то до вентиляторів необхідно тягнути два силових кабеля.
Чи вірно я розумію, що при такій схемі втрати напруги будуть в 2 рази більшим ніж при схемі прямого пуску (при тому ж перерізі кабелів)?