1
Електропостачання / Re: Допустимі провали напруги на шинах цехової ТП
« Остання відповідь від jordaned 20 Травень 2024, 22:24:44 »1.EN 50160 регламентує характеристики напруги в точці приєднання, якщо у Вас 10% зниження в точці приєднання-тоді провал, обумовлений характеристиками навантаження. Необхідно прийняти технічні рішення, які зменшують рівень падіння напруги під час пуску.Крім того є велика ймовірність того, що під час роботи від ДЕС напруга буде нижче 0,8 Un, що може призвести до неможливості запуску електродвигуна.
2.Звичайно, якщо просадка напруги буде 0,85 Un, та її тривалість більше часу затримки реле контролю напруг, можуть виникнути "проблеми" з перемиканням АВР на інший робочий ввід.І це потрібно враховувати в налаштуваннях АВР.
Найбільш простим і дієвим рішенням в таких умовах є встановлення швидкодіючого пристрою компенсації реактивної потужності, який крім основної функції компенсації реактиву буде стабілізувати напругу під час пуску.Це перевірено реальними проектами на багатьох підприємствах.Навіть розміру стандартної ПКРП може вистачити, щоб знизити провал до 0,9-0,95 Un.
У файлі звіт з реального проекту. Якщо потрібна якась додаткова інформація-звертайтесь.
2.Звичайно, якщо просадка напруги буде 0,85 Un, та її тривалість більше часу затримки реле контролю напруг, можуть виникнути "проблеми" з перемиканням АВР на інший робочий ввід.І це потрібно враховувати в налаштуваннях АВР.
Найбільш простим і дієвим рішенням в таких умовах є встановлення швидкодіючого пристрою компенсації реактивної потужності, який крім основної функції компенсації реактиву буде стабілізувати напругу під час пуску.Це перевірено реальними проектами на багатьох підприємствах.Навіть розміру стандартної ПКРП може вистачити, щоб знизити провал до 0,9-0,95 Un.
У файлі звіт з реального проекту. Якщо потрібна якась додаткова інформація-звертайтесь.