Останні повідомлення

Сторінок: [1] 2 3 ... 10
1
il85, у старому РД по блискавкозахисту простір навколо виходу витяжки необхідно було захищати від блискавки. Вважаю, що варто проконсультуватися з технологами
2
Завантажений похилий конвеєр.
Muta, на скільки я розумію проблему може вирішити пристрій плавного пуску або частотний перетворювач.
2) Чи можуть бути проблеми у роботі АВР в ТП, і чи треба на це звертати увагу розробника АВР?
Якщо АВР зібрано на контакторах, то проблеми напевно будуть, якщо на автоматах з моторприводами або на перекідних рубільниках - треба консультуватися з виробником.

а це нове будівництво, чи реконструкція?
3
НАПБ, НПАОП (ДНАОП) / Re: Разночтения НПАОП 0.00-1.32-01 и НАПБ В.01.056-2013/111
« Остання відповідь від il85 24 Травень 2024, 18:21:04  »
Розбираюсь зараз з даним питанням, тут присутня явна помилка, тому що зона класу 2 не може мати навколо себе зону класу 1. Для зовнішніх вибухонебезпечних установок вибухонебезпечна зона класу 1 вважається в наступних максимальних межах по горизонталі і вертикалі:
— 0,5м від прорізів за зовнішніми огороджувальними конструкціями приміщень з вибухонебезпечними зонами класів 1, 2, 21;

4
Промислові будівлі / Визначення розмірів вибухонебезпечних зон класу 2
« Остання відповідь від il85 24 Травень 2024, 17:57:29  »
Є необхідність визначення розміру і наявності зовнішніх вибухонебезпечних зон класу 2. Чи буде  присутня вибухонебезпечна зона класу 2 навколо виходів повітря з систем витяжної вентиляції з приміщення з вибухонебезпечною зоною класу 2?
5
Шановні партнери,

До вашої уваги - розширення асортименту кнопок аварійної зупинки - тепер з підсвічуванням!!

Додаткове виконання з жовтим маркувальним диском діаметром 45 мм та 60 мм.



Для лампочок максимальною висотою 24 мм

Модульна система пристроїв керування та сигналізації: окремо набираються з'єднувальні фланці (у даному випадку - з тримачем лампочки), контакти та лампочки, маркування та інші аксесуари - за необхідністю

До каталогу>>
6
ADEL-system / DC-UPS CBI60W з інтерфейсом ETHERNET - розумні, маленькі, потужні
« Остання відповідь від kaplina 23 Травень 2024, 10:24:16  »
Раді познайомити з новою серію блоків DC-UPS - CBI60W — це нове рішення ДБЖ постійного струму, розроблені та виготовлені Adelsystem.


Нові DC-UPS мають унікальні та інноваційні функції порівняно з актуальною лінійкою DC-UPS!

Вбудовані протоколи Ethernet SNMP, Modbus TCP і HTTP дають можливість під'єднувати до PLC, контролерів і шлюзів, забезпечуючи швидкий і легкий доступ до всіх даних про живлення панелі, стан батареї та конфігурацію ДБЖ.

Серія CBI60W All In One складається з:
  • Джерела живлення
  • Модуяь резервного копіювання
  • Зарядного пристрою
  • Тестеру батареї

Серія CBI60W заснована на технології Battery Care від Adelsystem:
  • Спеціальні профілі зарядки акумулятора (свинцево-кислотний, AGM, GEL, NiCd, NiMh, Li-Ion і LiFePO4);
  • Заряд температурної компенсації;
  • Захист від глибокого розряду;
  • Обмежувач зарядного струму;
  • Тестер батареї (підключення батареї, зворотна полярність, елементи в короткому замиканні, поганий внутрішній імпеданс);
  • Моніторинг стану батареї


Більше інформації>>
7
Інвертори з функцією зарядки серії PRO є невіддільним елементом сучасних енергетичних систем в умовах відсутності живлення від електромережі.


Основні функції та характеристики інверторів e.inv.pro:

  • Номінальна/пікова (2 с) потужність: 500/1000 Вт, 1000/2000 Вт, 2000/4000 Вт, 3000/6000 Вт;
  • Номінальна робоча напруга: АС 230 В, DC 12 В;
  • Номінальна напруга акумуляторної батареї: DC 12 В;
  • Струм заряду акумулятора: 10 А, 20 А;
  • Форма синусоїди: чиста;
  • Швидкість перемикання: до 10 мс;
  • Коефіцієнт корисної дії: понад 88 %;
  • Захисні функції: від короткого замикання, від перевантаження та від перегріву.

Принцип роботи:

Під час роботи від мережі — інвертор пропускає крізь себе електроенергію до споживачів та заряджає акумуляторну батарею. Коли напруга в мережі зникає — інвертор миттєво (до 10 мс) переходить на роботу від акумуляторної батареї та продовжує живити електроприлади.

Подбайте про свою енергетичну незалежність разом з E.NEXT.

Асортимент

АртикулНайменування
s073001Інвертор з функцією зарядки e.inv.pro.500 12/220В 500Вт, чистий синус
s073002Інвертор з функцією зарядки e.inv.pro.1000 12/220В 1000Вт, чистий синус
s073003Інвертор з функцією зарядки e.inv.pro.2000 12/220В 2000Вт, чистий синус
s073004Інвертор з функцією зарядки e.inv.pro.3000 12/220В 3000Вт, чистий синус

Все буде Україна

Все буде E.NEXT  ;)

Новина на сайті компанії E.NEXT: https://enext.ua/uk/press/news/Sistemi-garantovanogo-elektrozhivlennya-vid-Kompanii-E-NEXT-Invertori-z-funktsi-yu-zaryadki-e-inv-pr/
8
Електропостачання / Re: Допустимі провали напруги на шинах цехової ТП
« Остання відповідь від Muta 22 Травень 2024, 21:05:31  »
4Iн (бо менше - не вистачить моменту)
Muta, у Вас ТП чи ДЕС?
ТП
Завантажений похилий конвеєр.
при розрахунку (за відсотності інших достовірних даних) приймав величину необхідної кратності пускового момента механізма по табл. К1 (ДБН В 2.5.-23-2010) як для ліфтів.
9
Електропостачання / Re: Допустимі провали напруги на шинах цехової ТП
« Остання відповідь від Сугор 22 Травень 2024, 19:57:29  »
4Iн (бо менше - не вистачить моменту)
Muta, у Вас ТП чи ДЕС?
10
Електропостачання / Re: Допустимі провали напруги на шинах цехової ТП
« Остання відповідь від jordaned 20 Травень 2024, 22:24:44  »
1.EN 50160 регламентує характеристики напруги в точці приєднання, якщо у Вас 10% зниження в точці приєднання-тоді провал, обумовлений характеристиками навантаження. Необхідно прийняти технічні рішення, які зменшують рівень падіння напруги під час пуску.Крім того є велика ймовірність того, що під час роботи від ДЕС напруга буде нижче 0,8 Un, що може призвести до неможливості запуску електродвигуна.
2.Звичайно, якщо просадка напруги буде 0,85 Un, та її тривалість більше часу затримки реле контролю напруг, можуть виникнути "проблеми" з перемиканням АВР на інший робочий ввід.І це потрібно враховувати в налаштуваннях АВР.

Найбільш простим і дієвим рішенням в таких умовах є встановлення швидкодіючого пристрою компенсації реактивної потужності, який крім основної функції компенсації реактиву буде стабілізувати напругу під час пуску.Це перевірено реальними проектами на багатьох підприємствах.Навіть розміру стандартної ПКРП може вистачити, щоб знизити провал до 0,9-0,95 Un.

У файлі звіт з реального проекту. Якщо потрібна якась додаткова інформація-звертайтесь.



Сторінок: [1] 2 3 ... 10