Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Oleksandr_R

Сторінок: [1]
1
7. Енергоефективність. Економія на освітленні

     Окремої уваги при проектуванні чи переобладнанні навчальних закладів варте питання енергоефективності світлодіодних освітлювальних приладів, тобто корисного (ефективного) витрачання енергії. Енергоефективними є такі освітлювальні прилади, які створюють великий потік світла при малому споживанні електричної енергії.
     Також на рівень ефективності впливають показники якості світла,  збереження характеристик освітлювальних приладів протягом тривалого часу роботи при найменших капітальних та експлуатаційних витратах, завдяки чому забезпечується загальне зниження витрат на освітлення.
     Одним із основних показників енергоефективності є світлова ефективність або світлова віддача – відношення випроміненого світлового потоку до споживаної джерелом потужності. Одиницею вимірювання є люмен/ват (лм/Вт). У якісних сучасних світлодіодних приладів світлова ефективність становить 140 лм/Вт та вище – це означає, що споживання електроенергії такими приладами становить всього біля третини від споживання найбільш популярними люмінесцентними світильниками при еквівалентному потокові світла; у порівнянні ж із лампами розжарювання – менше 12% при еквівалентному потокові світла.
     Основним критерієм вибору енергоефективних джерел світла та світильників є їх розподіл на класи енергоефективності.
     Маркування енергоефективності, яке є основним і найбільш дієвим інструментом енергозбереження, – це спосіб класифікації однотипних виробів за характеристиками енергоспоживання з присвоєнням відповідного маркувального знаку.
     На теперішній час енергоспоживаюча продукція охоплена енергетичним маркуванням у більше ніж 60 країнах світу. Найбільших успіхів у цій сфері досягли країни ЄС, де ця робота розпочалась з 1992 р.
     В Україні світлотехнічна продукція підлягає енергетичному маркуванню згідно з вимогами Технічного регламенту енергетичного маркування електричних ламп та світильників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 травня 2015 р. № 340.
     Клас енергоефективності джерела світла визначають відповідно до таблиці 3 за індексом енергоефективності (ІЕЕ), формули розрахунку якого наведено в Технічному регламенті.

     Таблиця 3 – Класи та індекси енергоефективності світильників
     

     Продукцію конкретного типу вважають такою, що відповідає вимогам Технічного регламенту, якщо при перевірці її ІЕЕ відповідає задекларованому (вказаному на енергетичній етикетці) класу енергоефективності, а середні значення випробувань, проведених згідно з вимогами Технічного регламенту, не відрізняється від граничних чи задекларованих значень більше ніж на 10 %.
     На рисунку 10 зображено зразок енергетичної етикетки світильника, що містить лише світлодіодні модулі, які не можуть бути замінені кінцевим споживачем:

     
     Рисунок 10 – Зразок енергетичної етикетки світлодіодного світильника

     Низькі експлуатаційні витрати світлодіодних світильників відіграють одну з ключових ролей у питанні економії коштів на освітленні. Такі світильники не потребують витрат на догляд, таких як регулярна заміна ламп. До того ж відсутність комплектуючих, що містять дорогоцінні метали або шкідливі речовини, дозволяє уникнути додаткових витрат на утилізацію.
     На сьогодні все частіше застосовують керовані світлодіодні світильники. Завдяки системі дистанційного регулювання окремо кожного окремо встановленого світильника створюється максимально ефективний рівень освітленості приміщення: необхідний рівень освітлення безпосередньо в робочих зонах, часткове освітлення технічних проходів та повне відключення освітлення площ, що не використовуються. Внаслідок чого не витрачається зайва електроенергія і одночасно є можливість створення комфортних умов у навчальних приміщеннях.
     Ще одним важливим фактором є великий термін експлуатації: у виробників якісних сучасних світлодіодних приладів термін служби світильників складає не менше 50 000 годин, а гарантійний термін експлуатації - близько 5 років з дати продажу виробу споживачу.

Висновки

     Освітлення впливає на різні сфери нашого життя, настрій, нашу мотивацію та концентрацію. Саме тому вирішення питання освітленості в школах, як важливого фактору впливу на успішність учнів, рівень їх працездатності та здоров`я в цілому, є однією з нагальних проблем реформування освітнього процесу. З огляду на зростаючу актуальність енергозбереження та оптимізації витрат школи все частіше переобладнують системи освітлення на енергоефективні, побудовані на основі сучасних світлодіодних технологій.
     Лише інтегрований підхід при виборі світлодіодних освітлювальних приладів, з урахуванням вирішення принципових питань та аспектів, гарантує досягнення найбільш збалансованого результату – поєднання високої якості освітлення, безпечного світлового середовища учнів та зниження витрат на енергоспоживання й технічне обслуговування.

2
6. Низький рівень пульсацій світлового потоку

     Пульсації світлового потоку оцінюють як відношення різниці між максимальним і мінімальним значеннями світлового потоку до суми цих значень:
     

     Доволі поширеною є думка, що людське око відчуває тільки світлові пульсації, частота яких не перевищує всього декількох десятків Герц. На цьому припущенні побудовано відтворення відеозображень у кіно та на телебаченні, де частота зміни кадрів складає 25 Гц, 50 Гц і більше, що сприймається оком людини як цілісне в часі з поступовою зміною зображення. Однак медичні дослідження показали, що органи зору та мозок людини продовжують сприймати і реагувати на зміни сприйнятої зорової інформації аж до частоти 300 Гц. В залежності від індивідуальних особливостей людини пульсації помітні до 60 Гц, а в окремих випадках навіть до 100 Гц. Пульсації з частотою 60-300 Гц теж сприймаються нервовою системою і здійснюють вже невізуальний вплив на організм. Найнебезпечніше в невізуальній дії світла те, що ми не відчуваємо його прямий вплив на наш організм і тому не вживаємо належних заходів, щоб зменшити негативні наслідки такого впливу на наше здоров’я. Може з’явитися напруження очей, підвищена втомлюваність, головний біль. Більше того, невізуальна дія пульсацій може спричинити розлад біологічних ритмів людини і «циркадні стреси», які у свою чергу можуть стати причиною депресій, безсоння та патологій серцево-судинної системи. Для дитячого зору та організму в цілому ризики особливо великі, тому даний параметр повинен обов’язково бути врахованим і не перевищувати допустимих значень.
     Згідно з діючими санітарними нормами для більшості шкільних приміщень кількісний показник коефіцієнту пульсацій не повинен перевищувати 10%, а для приміщень, в яких учні працюють за комп’ютерами або з рухомими об’єктами – не більше 5%. Вимірювання пульсацій необхідно проводити за допомогою спеціальних приладів – люксметрів-пульсметрів, повірених і затверджених у спеціальних акредитованих центрах стандартизації, метрології та сертифікації.
     Сучасні світлодіодні світильники відомих виробників, як правило відповідають вимогам нормативних документів, що встановлюють допустимі норми коефіцієнту пульсацій освітленості та яскравості.
     Однак на ринку присутня велика кількість неякісних освітлювальних приладів, у яких коефіцієнт пульсацій перевищує встановлені норми в значній мірі.
Нижче наведено приклади осцилограм з високими коефіцієнтами пульсацій (рисунок 6, рисунок 7, рисунок 8 ) та таким, який відповідає нормам (рисунок 9):

     
     Рисунок 6 – Осцилограма високого рівня пульсацій світлового потоку


     
     Рисунок 7 – Осцилограма високого рівня пульсацій світлового потоку


     
     Рисунок 8 – Осцилограма високого рівня пульсацій світлового потоку


     
     Рисунок 9 – Осцилограма високого рівня пульсацій світлового потоку

     Оскільки основною причиною виникнення пульсацій у світлодіодних освітлювальних приладах є неякісний драйвер, рекомендуємо встановлювати лише сертифіковані світлодіодні освітлювальні прилади із заявленими параметрами, які відповідають вимогам щодо рівня пульсацій.

3
Розпочато виробництво нової моделі високоефективного світильника B36-8850-V1R з світловим потоком 8800лм, ефективністю 154лм/Вт.

Технічний паспорт світильника: https://vtnled.com/sites/default/files/media_files/B36-8850-L1R.pdf
IES: https://vtnled.com/sites/default/files/media_files/B36-8850-L1R.ies

Контакти для замовлення:
+380 50 777-31-73
+380 67 888-55-71
led@vtn.ua



4
5. Спектральний склад випромінення, індекс кольоропередачі

     Світлодіодні освітлювальні прилади, як і люмінесцентні (на відміну від ламп розжарювання), дозволяють отримувати широкий діапазон колірних температур. Однак, порівнюючи графіки спектральних характеристик люмінесцентних ламп (рисунок 4) та світлодіодного освітлення (рисунок 5), бачимо, що за якісними характеристиками ближчим до сонячного спектру (рисунок 3) є спектр світлодіоду:

     
     Рисунок 3 – Графік спектральної характеристики сонячного світла

     
     Рисунок 4 – Графік спектральної характеристики найпоширеніших люмінесцентних ламп

     
     Рисунок 5 – Графік спектральної характеристики світлодіодного освітлення

     Нерівномірний спектр відмінний від суцільного сонячного спектру, внаслідок чого деякі кольори просто «випадають» зі спектру зорового сприйняття світла. Даний фактор не є важливим для дорослих людей, окрім тих, які працюють в сфері з підвищеними вимогами до спектрального складу світла (наприклад, в поліграфії, художніх студіях тощо). Однак для дитячого несформованого зору природне й об’єктивне сприйняття кольорів є одним з ключових факторів у формуванні цілісного образу об’єктів на все майбутнє життя.
     Для оцінки повноти сприйняття всієї палітри фарб при світлі того чи іншого джерела світла був введений індекс передачі кольору (Ra або CRI). Даний коефіцієнт є відносною величиною від 0 до 100, яка характеризує рівень відповідності кольору, отриманого при освітленні певним освітлювальним приладом, до природного кольору тіла. Показнику 100 відповідає повний збіг спектру світла освітлювального прибору зі спектром сонця, тобто кольори від такого джерела світла передаються максимально правильно. Тому, чим вищий показник кольоропередачі, тим краще.
     При організації / реорганізації освітлювальних систем у шкільних закладах потрібно застосовувати світлодіодні світильники зі значенням загального індексу передачі кольору CRI (Ra) ≥ 80, для молодших класів – CRI (Ra) ˃ 90.

5
4. Колірна температура джерела світла

         Колірна температура – один з параметрів, який характеризує якість, відтінок світла, а також частково визначає рівень яскравості освітлювального елементу. У період, коли основним джерелом штучного освітлення були лампи розжарювання, що мають спектри випромінювання в теплій зоні колірної температури, цей параметр не грав такої суттєвої ролі, як сьогодні. З появою енергоефективних світлодіодних освітлювальних приладів завдання вибору ускладнилось, так як відтінок світла в даному випадку визначається конкретним типом світлодіода. Тому слід більш детально розглянути, що являє собою даний параметр (рисунок 2).
Одиниця виміру – К (Кельвін).

     
     Рисунок 2 – Шкала колірних температур

     Як бачимо, діапазон дуже широкий: від 1000 до 7000 К. Заради зручності умовно виділяють діапазони:
     - до 3300 К (теплий колір);
     - 3300 – 4600 К (нейтральний колір);
     - понад 4600 К (холодний колір).
     Тепле світло рекомендоване для житлових приміщень, зон відпочинку, санаторіїв, палат реабілітації, дошкільних закладів та приміщень для дітей молодшого шкільного віку.
     Для офісів, навчальних закладів для середнього та старшого шкільного віку, освітніх закладів для дорослих, а також бібліотек, лікарень (крім палат реабілітації), виробничих приміщень рекомендоване нейтральне світло.
     Для освітлення спортивних залів та стадіонів рекомендоване холодне світло. Так як світлодіоди холодного світла мають дещо вищу ефективність (в порівнянні з аналогічними по ціні світлодіодами теплого та нейтрального світла), то також доцільним з економічної точки зору є освітлення холодним світлом вулиць, балконів та терас.
     Для торговельних залів та складів рекомендованим може бути як нейтральне, так і холодне світло - в залежності від виду та специфіки товару.
     Слід зазначити, що колірна температура визначає не просто рівень комфорту для зору людини, а й впливає на її фізичний стан. При переобладнанні освітлювальних систем в школах на сьогодні трапляється доволі багато випадків монтажу світильників з високою колірною температурою – понад 4000 К. У такому випадку через те, що діти по своїй природі досить непосидючі, надмірне стимулювання активності викликає різкий сплеск продуктивності, призводить до гіперактивності, підвищеного травматизму, «поверхневої» та розсіяної уваги. Як наслідок – швидко виникає перевтомлюваність, зниження успішності тощо.
     Тому при визначенні оптимальної колірної температури варто в обов’язковому порядку враховувати особливості навчального середовища дітей (тип приміщення, вид навантаження та активності тощо). Для молодших класів рекомендовано використовувати світильники з колірною температурою 2900 – 3600 К, для старших класів – 3400 – 4100 К.


6
3. Яскравість джерела світла та шкідливість концентрованого джерела світла в полі зору

     Величина яскравості визначається як відношення сили світла, що випромінюється елементом поверхні в даному напрямку, до площі поверхні, що світиться. Одиницею яскравості є ніт (нт) – яскравість поверхні, що світиться і від якої в перпендикулярному напрямку випромінюється світло силою в 1 канделу з 1 м2. Даний параметр можна виміряти за допомогою яскравоміра.
     Будь-яке джерело світла може осліплювати. Наявність в полі зору точкових джерел підвищеної яскравості, прямих та відображених відблисків (рисунок 1) знижує концентрацію уваги дітей, адже очі не можуть їх правильно «відфільтрувати» - зіниці звужуються і зір доводиться напружувати. Внаслідок цього виникає підвищена втомлюваність, а при тривалій роботі в таких умовах можливий розвиток важких хвороб очей.
     Відблиски ускладнюють сприйняття інформації на екранах моніторів та інших глянцевих поверхнях. В зв’язку з цим обмеження блискавості є одним з головних завдань, яке реалізується нормуванням показника зорового дискомфорту. Згідно діючих норм показник дискомфорту – це критерій оцінки дискомфортної блискавості, яка викликає неприємні відчуття при нерівномірному розподіленні яскравості в полі зору.

     
     Рисунок 1 – Показник дискомфорту

     Нормування дискомфортної блискавості безпосередньо від світильників у внутрішньому освітлювальному устаткованні проводять з використанням уніфікованого показника блискавості (UGR - unified glare raiting) за методом CIE, на основі формули:

     

     При проектуванні показник дискомфорту розраховується інженерним методом. Використовуються також таблиці UGR, що надаються виробниками світильників. Відповідно до ДСТУ EN 12464-1:2016 (EN 12464-1:2011, IDT) показники дискомфорту в основних приміщеннях загальноосвітніх шкіл не повинні перевищувати значень, наведених в таблиці 2 (при умові ситуації, зазначеної в таблиці 1).

     Таблиця 2 – Показники дискомфорту
     

     Державні норми також вимагають додаткового джерела світла для освітлення дошки в навчальних кімнатах. Проте розповсюдженою помилкою є монтаж додаткового світильника, який в переважній більшості випадків, крім дошки, освітлює ще перші ряди парт, створюючи перевищення показника дискомфорту та надмірне освітлення поверхні. Для вирішення цієї проблеми рекомендовано використовувати освітлювальні прилади зі спрямованим світловим потоком (специфічною діаграмою направленості), які освітять дошку і не будуть створювати недоцільне, та, в деяких ситуаціях, шкідливе додаткове освітлення парт.
     Найпростіший спосіб визначення показника дискомфорту – наявність чи відсутність матового розсіювача у світлодіодного джерела світла. Точкова яскравість світлодіодів в приміщеннях шкіл добре  нівелюється матовим розсіювачем.
     Існують також спеціальні розсіювачі з рифленою-призматичною поверхнею, проте без спеціальних приладів їх якість та параметри важко перевірити. Часто зустрічається навіть неправильне використання призматичного розсіювача (встановлення в світильник неправильною стороною), коли призма не зменшує, а збільшує рівень дискомфорту. Використання розсіювачів типу «колотий лід» теж непрофесійне для шкільних світильників, так як цей розсіювач не покращує параметри комфортності.
     Наполегливо рекомендуємо не використовувати світильники без розсіювача (з відкритими світлодіодами), або з прозорим не рифленим матеріалом для освітлення шкільних приміщень, оскільки точкова яскравість сучасних світлодіодів перевищує допустимий рівень комфортності  і таке використання  є  шкідливим для зору.
     Протягом останніх років популярними є так звані LED-панелі. Їх характерні особливості – мала товщина, окремий драйвер та рівномірна яскравість всієї поверхні розсіювача. Такі  світильники мають хороший показник блискавості, так як світлодіоди в них розміщені збоку, і їх зовсім не видно. Проте весь клас цих світильників, якраз із-за своєї особливої конструкції, має низьку світлову ефективність. Постачальники таких світильників, для того, щоб хоч якось наблизитись до рівня  сучасних вимог по ефективності, часто нехтують вимогами по пульсаціям, CCT, по спектральним характеристикам, а інколи навіть вказують світлову ефективність без врахування ККД драйверу. Цей клас світильників підходить для фонової підсвітки наочності та світлових щитів (backlight), проте є невдалим варіантом для освітлення приміщень.

7
2. Освітленість, яка необхідна для забезпечення здорової працездатності дітей

     Згідно діючих Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу в Україні, із вересня до травня необхідно підвищувати рівень освітлення навчальних приміщень за допомогою штучного освітлення.
     Джерела штучного освітлення повинні забезпечувати достатнє та рівномірне освітлення всіх приміщень. Використання освітлювальних приладів повинно узгоджуватись із територіальними центрами держсанепіднагляду та відповідати санітарно-гігієнічній оцінці і лабораторним дослідженням із відповідним документальним підтвердженням.
     Рівень освітленості на робочій поверхні є основним якісним показником освітлення. Світло через сітківку ока впливає на робочі процеси мозку, тому в залежності від рівня освітленості наш організм реагує по-різному: недостатнє освітлення робочих місць чи інших необхідних зон напряму впливає на фізичний стан та знижує концентрацію уваги, викликає порушення рівня працездатності;   надмірна освітленість також є великим негативним подразником, і може навіть спричинити небезпечні травми;
     В міжнародній системі CI освітленість вимірюється в Люкс (лк) (від лат. lux – «світло»): 1 люкс – це освітленість світловим потоком 1 люмен, рівномірно розподілена на поверхні площею 1 м². Вимірюють дану величину за допомогою люксметра.
     В процесі експлуатації будь-якого освітлювального приладу можливий спад освітленості, зумовлений зниженням ефективності випромінюючих елементів. Для компенсації цього спаду часто при проектуванні системи освітлення вводиться коефіцієнт запасу (КЗ) – просте збільшення потоку світла відносно потрібного рівня. Однак найкраще обирати світлодіодні світильники із вбудованою корекцією «старіння» світло діодів.
     Також суттєвим є спад освітленості, зумовлений запиленістю поверхні розсіювача світла. При багаторазових циклах зміни температури (і відповідного розширення/стиснення повітря всередині світильників) приводить до циркуляції повітряних потоків і випадання пилу на розсіювач. Ця досить проста та банальна проблема є критичною, та в світильників з відсутністю спеціальних захистів може приводити до зниження освітленості на десятки відсотків в межах гарантійного терміну експлуатації.
     Нормовані значення освітленості визначаються в залежності від точності та рівня складності зорових робіт. Показники освітленості в навчальних закладах, що мають відповідати ДСТУ EN 12464-1:2016 (EN 12464-1:2011, IDT), наведено в таблиці 1.

     Таблиця 1 – Показники освітленості
     
     
     Однією з проблем, що сьогодні виникає при реконструкції системи освітлення є те, що досить часто старі люмінесцентні світильники замінюються на світлодіодні у співвідношенні 1:1, не враховуючи різницю діаграм направленості та величин світлового потоку. Такий спосіб заміни є помилковим, адже часто кількість світлодіодних світильників відповідно до розрахунків повинна бути меншою, ніж попередня кількість люмінесцентних, а розташування взагалі іншим. Неправильним є також спосіб замірів освітленості в кількох випадкових точках, не враховуючи перепади освітленості поверхні. Щоб уникнути непорозумінь в обрахунках, заміри рекомендується проводити у певних базових точках. Рівень кваліфікації спеціалістів має бути достатнім для проведення таких замірів. Також в обов’язковому порядку повинні здійснюватись проектні та розрахункові роботи (наприклад, в програмі «Dialux») – це допоможе забезпечити рівномірну освітленість та вбереже зір і здоров’я дітей. Такі вимірювання в навчальних приміщеннях варто проводити не менше 1 разу на рік, а також після кожного внесення змін до системи освітлення.

8
     Сучасні освітні заклади змушені постійно збалансовувати свої бюджети, щоб забезпечити комфортне, ефективне і водночас безпечне навчальне середовище для своїх учнів. Одну з ключових ролей в цьому відіграє освітлювальна система.
     Освітлення навчальних приміщень насамперед пов’язано із якістю зорового сприйняття дітей. Загальновідомо, що більше 70% всієї інформації, яка отримується людиною, сприймається візуально. З кожним роком збільшується кількість факторів ризику, що викликають порушення зору ще з раннього дитячого віку. Вже зі шкільних років на органи зору спрямовується величезне навантаження. До того ж, багато дітей приходить до 1-го класу школи, вже маючи порушення зору. В рамках програми ВООЗ «Зір-2020: право на зір» проблема патології органів зору у дітей виділена як один з провідних напрямків для консолідації зусиль по ліквідації порушень зору. Так як дитина проводить мінімум 5-7 годин у школі щоденно 5 днів на тиждень, одним із пріоритетних методів профілактики зниження гостроти зору школярів є правильна організація освітлення робочого місця.
     Окрім прямої візуальної дії освітлення може впливати невізуально на організм та на фізичний стан людини в цілому. Дитячий несформований організм є особливо чутливим до такого впливу. Відповідно до діючих Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу, у школах має бути забезпечене належне природне і штучне освітлення.

1. Загальний стан системи освітлення в сучасних школах країни

     В наш час, коли особливого значення набувають теми енергозбереження, принципи, методи та типи штучного освітлення в першу чергу розглядаються з точки зору енергоефективності. Проте світлова ефективність – далеко не єдиний параметр, який потрібно враховувати при проектуванні та встановленні освітлювального обладнання. Для захисту зору й здоров’я дітей правильне спрямування світлових потоків, їх рівномірність, спектральний склад світла – дуже важливі параметри, які потрібно закладати в розрахунки.
     Лампи розжарювання, які використовувалися багато років, суто технологічно не могли нанести великої шкоди зору дітей, тому розрахунки зводилися в основному до досягнення мінімально необхідного порогу освітленості шкільної дошки та поверхні робочого столу чи парти.
     Поряд з лампами розжарювання у шкільних приміщеннях масово встановлювались також світильники з трубчастими люмінесцентними лампами. Проте люмінесцентним лампам властиві ряд негативних факторів, через які використання таких приладів є не тільки неефективним, але й шкідливим – наявність ртуті, ультрафіолетове випромінювання, нерівномірний спектр тощо.
     Сучасні освітлювальні прилади – насамперед світильники на основі світлодіодних технологій. Їх світлова ефективність на порядок вища найкращих ламп розжарювання. Однак, якщо вибір здійснюватиметься лише за цим критерієм, то можливі варіанти, які будуть впливати на рівень загальної працездатності, і навіть бути шкідливими для зору дітей. 
     На даний момент в Україні не існує розгорнутих та чітко регламентованих норм та правил застосування світлодіодних джерел світла.
     В наступних темах розглянемо декілька принципових питань, які необхідно вирішувати для правильного проектування та використання сучасних світлодіодних освітлювальних приладів:
     - освітленість, яка необхідна для забезпечення загальної та здорової працездатності дітей;
     - яскравість джерела світла та відсутність концентрованого джерела світла в полі зору;
     - колірна температура джерела світла;
     - спектральний склад світлового потоку, коефіцієнт CRI;
     - низький рівень пульсацій світлового потоку;
     - світлова ефективність, зниження витрат на освітлення.

9
VTN / Продукція компанії ВТН
« : 16 Березень 2023, 14:53:28  »
Продукція компанії ВТН

— Світлодіодні світильники:
1. Інсталяційні розміри:
- 600х600 мм;
- 300х600 мм;
- 145х235 мм.
2. Світловий потік: від 50 лм до 5500 лм
3. Колірна температура: від 3000 K до 6000 K
4. Індекс кольоропередачі: CRI (Ra) > 80 та CRI (Ra) > 90
5. Тип розсіювача: матовий, напівматовий, рифлений
6. Кріплення: вбудований (для Армстронг), до стелі, на підвіс
7. IP: IP20, IP54, IP67
Весь асортимент світильників: www.vtnled.com/products

— Драйвери: під замовлення виготовляються драйвери для світлодіодних світильників інших виробників.

— Монтажні рамки: підприємство виготовляє монтажні рамки для накладного монтажу світильників 300х600 мм та 600х600 мм до стелі або інших поверхонь. Матеріал – сталь зі спеціальним антикорозійним покриттям. Швидке та зручне встановлення.

Сфери застосування світильників ВТН: офіси, бізнес-центри, навчальні заклади, дошкільні навчальні заклади, супермаркети, магазини, виробничі цехи, склади, фотостудії, художні галереї, приміщення з високим рівнем пилу, магазини одягу та косметики, зони відпочинку, готелі, приміщення для занять спортом, аптеки, під’їзди, коридори та ін.

Наші контакти:
ТОВ «ВТН»
Адреса: м. Вінниця, вул. 600-річчя, 25
Телефони: +380 432 46-75-16, +380 50 777-31-73, +380 67 888-55-71,
Електронна адреса: led@vtn.ua
Сайт: www.vtnled.com


10
VTN / Про компанію ВТН
« : 16 Березень 2023, 13:40:52  »
Про компанію ВТН
Науково-виробниче підприємство «ВТН» — український виробник світлодіодних світильників із повним циклом виробництва, який включає: лиття деталей із пластмас на сучасних термопласт-автоматах Arburg, штампування якісних металевих корпусів, монтаж світлодіодів, виготовлення електронних драйверів власної розробки та тестування всієї готової продукції.
Високопродуктивні автоматичні лінії поверхневого монтажу Philips та Mirae, професійний колектив і висока якість продукції – все це візитна картка науково-виробничого підприємства «ВТН».
Потужним фундаментом для розвитку напрямку LED став багаторічний досвід лідерства ВТН на ринку виробів автомобільної електроніки країн СНД. З 1992 р. продукція поставляється на заводи-виробники генераторів і автоскладальні заводи багатьох країн.
Основні вимоги до продукції ВТН – надійність і відповідність всім заявленим параметрам. В якості елементної бази у виробництві використовуються високоякісні електронні компоненти провідних світових виробників: OSRAM, Samsung, STMicroelectronics, NXP, IR, On Semiconductor, Freescale, Microchip, AVX, Epcos (TDK) та ін.
Гарантійний термін експлуатації на всі моделі світильників — 5 років з дати продажу. Термін служби світильників — не менше 50 000 годин.

Наші контакти:
ТОВ «ВТН»
Адреса: м. Вінниця, вул. 600-річчя, 25
Телефони: +380 432 46-75-16, +380 50 777-31-73, +380 67 888-55-71
Електронна адреса: led@vtn.ua
Сайт: www.vtnled.com



Сторінок: [1]