Відповідь

Warning: this topic has not been posted in for at least 150 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Ім'я:
   
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:
Вкладення:
(Вкладення)
Restrictions: 4 per post, maximum total size 5120KB, maximum individual size 5120KB

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: shurik
« : 26 Лютий 2020, 16:19:49  »

Чи є в когось приклад розрахунку класу наслідків згідно ДСТУ 8855:2019 ?
Автор: sashka
« : 01 Липень 2019, 09:36:37  »

ДБН Б.2.2-5:2011 Благоустрій територій
4.5 До елементів благоустрою треба відносити [2]:
----
- засоби та обладнання зовнішнього освітлення та зовнішньої реклами;
- технічні засоби регулювання дорожнього руху;
----
Автор: CC19
« : 26 Червень 2019, 08:30:51  »

Ну не знаю, якось занадто..)
Я вважаю, що ці пару світильників це лінійний об'єкт. Та й взагалі, як може бути проект без об’єкта будівництва? :)
Автор: Roman
« : 26 Червень 2019, 08:08:49  »

Ось така, контроверсійна, думка.
Проектом не передбачається створення об’єктів будівництва. Під терміном «об’єкт будівництва» слід розуміти визначені п.3.12. ДБН А 2.2-3-2014 будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або їх частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. Відповідно, визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єкту будівництва не проводилось.
Автор: CC19
« : 25 Червень 2019, 16:33:45  »

Є проект освітлення пішохідного переходу в центрі великого міста. По суті, два світильника на металевих опорах з різних сторін переходу і весь проект. Так як через перехід проходе багато людей, то напрошується СС2 а то й СС3 (по особам які перебувають ззовні), але це всього дві опори!!! 
В кого які будуть думки?
Автор: reva_andrey
« : 11 Лютий 2018, 18:44:41  »

Я ставлю СС1 вот пример:
Автор: t-100
« : 03 Грудень 2017, 12:55:22  »

Так, можете не обращать внимания...
Письма...опять письма...
ст. 32 ЗУ "О регулировании градостроительной деятельности"
Quote (selected)
Стаття 32. Класи наслідків (відповідальності) будівель і споруд

1. Клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд (далі - клас наслідків) - це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об’єкті або які знаходитимуться зовні такого об’єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта.

2. Клас наслідків визначається відповідно до вимог будівельних норм, стандартів, нормативних документів і правил, затверджених згідно із законодавством.

3. Клас наслідків визначається для кожного об’єкта - будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови).

4. До складу комплексу (будови) можуть належати об’єкти, будівництво яких здійснюється за єдиною проектно-кошторисною документацією.

5. Усі об’єкти поділяються за такими класами наслідків (відповідальності):

незначні наслідки - СС1;

середні наслідки - СС2;

значні наслідки - СС3.

До незначних наслідків (СС1) не можуть бути віднесені об’єкти:

характеристики можливих наслідків від відмови (стану об’єкта, при якому неможливо використовувати його або складову частину за функціональним призначенням) яких перевищують:

рівень можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно перебуватимуть на об’єкті, - 50 осіб;

рівень можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які періодично перебуватимуть на об’єкті, - 100 осіб;

рівень матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта, - 2500 мінімальних заробітних плат;

пам’ятки культурної спадщини національного та місцевого значення, визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини";

нове будівництво яких здійснюється в охоронній зоні пам’яток культурної спадщини національного та місцевого значення (розміри охоронної зони не можуть бути менші за два горизонтальні або два вертикальні розміри пам’ятки);

об’єкти підвищеної небезпеки, ідентифіковані відповідно до Закону України "Про об’єкти підвищеної небезпеки";

житлові будинки понад чотири поверхи.

До значних наслідків (СС3) відносяться такі об’єкти:

пам’ятки культурної спадщини, визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини";

об’єкти підвищеної небезпеки, ідентифіковані відповідно до Закону України "Про об’єкти підвищеної небезпеки";

житлові, громадські або багатофункціональні будівлі заввишки понад 100 метрів та/або з рівнем можливої небезпеки для здоров’я і життя людей понад 400 осіб, які постійно перебувають на об’єкті.

6. Віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва.

Об’єкту присвоюється найвищий клас наслідків (відповідальності) за одним із критеріїв, встановлених частиною п’ятою цієї статті.

7. Правильність визначення класу наслідків (відповідальності) перевіряється під час проведення експертизи проектів, якщо здійснення такої експертизи є обов’язковим відповідно до закону.

8. Під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю на об’єктах самочинного будівництва клас наслідків таких об’єктів визначається самостійно відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю або із залученням експертної організації чи експерта, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.

{Стаття 32 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5496-VI від 20.11.2012; в редакції Закону № 1817-VIII від 17.01.2017}
А кроме этого есть ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 (в который сейчас пытяются внести изменения) + ДБН В.1.2-14:2009 (который малость отстал от жизни).
Автор: seld-ivasi
« : 02 Грудень 2017, 19:00:55  »

Відповіді Мінрегіонбуду та Міненерговугілля на звернення ПАТ "Київобленерго".
Автор: rga
« : 05 Жовтень 2017, 10:47:04  »

В Таблице 1 ДБН В.1.2-14-2009 есть такое примечание:
Примітка 6. Рівень значення комунікацій та  інших інженерних мереж установлюється відповідно до чинного законодавства [7].
7 - ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності
Автор: rga
« : 05 Жовтень 2017, 10:34:38  »

А що власне означає "місцевий рівень"? Визначення поняття ніде не зустрічав.

Можно предположить, что уровни последствий определяются уровнями чрезвычайных ситуаций.
"Про порядок класифікації надзвичайних ситуацій"
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1099-98-%D0%BF
п.9-11

К слову, есть еще пособие: http://old.minregion.gov.ua/attachments/content-attachments/5104/Metodichniyposibnik.pdf
Автор: sashka
« : 02 Жовтень 2017, 11:03:56  »

А що власне означає "місцевий рівень"? Визначення поняття ніде не зустрічав.
Автор: Bomas
« : 29 Вересень 2017, 15:21:34  »

Дане питатання також цікавить. два проекти 08,2017р пройшли експертизу з СС-1, надіюсь та дак воно і залишиться.
Автор: shurik
« : 09 Серпень 2017, 17:04:24  »

Прошли експертизу сметной части проекта (капремонт за бюджетные средства, сумма свыше 300 тис). На комплексную не отправили. Значит, все-таки СС-1
Автор: Михайловский
« : 10 Липень 2017, 17:56:33  »

Дякую за посилання на ПУЕ, сам не дочитався.

Невже ніхто не заперечить щодо моїх попередніх міркувань?

То що ж, всі дружно йдемо на СС-1?
Автор: AlexMiha
« : 06 Липень 2017, 17:52:47  »

Варто розібратися, що є припинення функціонування об'єктів енергетики категорії надійності електропостачання ІІІ.
Згівдно ПУЕ допускаються перебої в електропостачанні до 24-х годин. Тобто такі перебої ніяк не можуть вважатися "припниненням функціонування" бо це є штатний режим роботи мереж.
Якщо Обленерго погоджує проект вуличного освітлення, котрий прокладається по їх опорах, то тим самим воно зобов'язується підтримувати на цих лініях задані характеристики надійності. Відповідно мова про "припинення функціонування" йти не може взагалі.