Відповідь

Warning: this topic has not been posted in for at least 150 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Ім'я:
   
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:
Жирний Курсив Підкреслений Закреслений | Вирівняний текст Вирівняти ліворуч Центрувати Вирівняти праворуч
Вставити зображення Гіперлінк Email Вставити посилання на FTP | З обрамленням З тінню Біжучий рядок | Надрядковий Підрядковий Телетайп | Вставити таблицю Код Цитата Insert Spoiler | Insert Unordered List Insert Ordered List Горизонтальна лінія
Smiley Wink Grin laugh Cool evil Roll Eyes Tongue Angry Лукавый Sad Shocked Хм? crazy Wall slap Смущенный Шокирован Недопонял... Сумасшедший Kiss Cry thumbsup пиво flower Study Благодарю! Жадность Сомнение Умолкаю

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: knjaz
« : 25 Вересень 2021, 22:32:20  »

в 4.13 помилка перекладу, по замовчуванню рахує перпендикулярну до поверхні освітленість (в той час, як пише "по вертикали"). Вертикальна освітленість - так і пише, окремо задаєте напрям спостереження. Переключіть на англійську, порівняйте. Ще матимете питання - напишіть в ПП.
Автор: Gor3008
« : 24 Вересень 2021, 16:01:28  »

Доброго дня, колеги! Запитання наступне: Dialux 4.13 розраховує вертикальну освітленість зовнішньої поверхні як базову. Який фізичний зміст цих значень? Поясню... Коли розраховується горизонтальна освітленість ми розуміємо, що отримуємо значення освітленості на заданій висоті в напрямку, перпендикулярному до горизонтальної поверхні. Моє питання про те, "в якому напрямку" розраховується базова вертикальна освітленість.
Автор: Сугор
« : 11 Червень 2021, 11:07:17  »

stuff, пятна - это из-за специфики визуализации Диалюкса. Если Вы в шкале "фиктивных" цветов назначите цвета из цветов одной цветовой гаммы, к примеру от темносинего до светлоголубого и сделаете меньше интервал между значениями - разность в освещенности между соедними участками будет не так заметна
Автор: knjaz
« : 09 Червень 2021, 12:08:31  »

Нормальні проекти, не халтура.
Ідеального не існує (за адекватну ціну).
Мало чисел показали, лише картинки.
Автор: knjaz
« : 09 Червень 2021, 11:52:27  »

Для високих рівнів освітленості перепади менш помітні, чутливість ока до інтенсивності світла - логарифмічна функція.
Та для камери для стадіонів нормується не лише рівномірність, а й градієнт в сусідніх точках.
Автор: il85
« : 09 Червень 2021, 11:32:07  »

Досягати ідеальної рівномірності освітлення не раціонально, як на мене.
Автор: stuff
« : 08 Червень 2021, 15:16:40  »

Всем привет

Нигде не нашел информации, какую разность в освещенности замечает человеческий глаз.

К примеру нормы UEFA допускают световые пятна в соотношении 0,4 для 2 категории стадионов.
Например, два световых пятна, одно 200 лк, а рядом 500 лк допустимы... Соотношение 200лк/500лк=0,4



Неужели на траве футбольного поля не видно разности в 300 лк?

Проект освещения, в котором U2, U1 и Gr - могут быть в норме - формально может пройти, хотя и выглядеть дико.

Вот примеры с сайта итальянской фирмы Faelluce -  http://faelluce.ru/projectinfo/512-football-lighting

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.


Можно ли эти проекты считать халтурой? Или идеального распределения никогда не получить?