Відповідь

Warning: this topic has not been posted in for at least 150 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Ім'я:
   
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:
Вкладення:
(Вкладення)
Restrictions: 4 per post, maximum total size 5120KB, maximum individual size 5120KB

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: Светлана Ефремцева DKC
« : 03 Квітень 2015, 15:22:15  »

Останні напрацювання зі збільшення зносостійкості металевих виробів уже досить відчутно відрізняються від звичних для нас класичних методик. При цьому оптимізація стосується не лише якісних показників продукції, але й настільки вагомого для нинішнього споживача питання зниження вартості. Дотепер лише лічені світові компанії володіють устаткуванням й технологіями, що дозволяють наносити якісне цинк-ламельне покриття. Наразі в Україні ця інновація є в значній мірі екзотикою, яку можна зустріти лише у сфері кабеленесних систем виробництва компанії «ДКС».

Системи «ДКС» пройшли тестування у Французькому інституті дослідження корозії. Для цього моделювалося агресивне середовище, у рамках якого випробовувався часовий ресурс металевих виробів. Результати показані на знімках:


Після 500 годин випробувань у камері із соляним туманом
(моделювання прискореної корозії, проміжні результати тестування):



Останні напрацювання зі збільшення зносостійкості металевих виробів уже досить відчутно відрізняються від звичних для нас класичних методик. При цьому оптимізація стосується не лише якісних показників продукції, але й настільки вагомого для нинішнього споживача питання зниження вартості. Дотепер лише лічені світові компанії володіють устаткуванням й технологіями, що дозволяють наносити якісне цинк-ламельне покриття. Наразі в Україні ця інновація є в значній мірі екзотикою, яку можна зустріти лише у сфері кабеленесних систем виробництва компанії «ДКС».Зверніть увагу на знімки, наведені вище. На відміну від гарячого цинкування, у процесі якого вже готовий виріб занурюється у ванну з розплавленим цинком, при цинк-ламельному методі шар покриття наноситься на напівфабрикат – металеву смугу, – тому при подальшій обробці (штампування отворів, точкове зварювання вузлових елементів) захисний шар незначно ушкоджується. Цей нюанс є дуже показовим, тому що білі підтьоки на зразках праворуч – це лише локальна корозія торців перфорації (т.зв. "біла" корозія, яка задовго передує появі "червоної" корозії), саме ж покриття на даному етапі тестування практично не зношується. Необхідно підкреслити, що такі осередки не мають впливу на несучу характеристику виробу. Це пояснюється двома факторами:
1.   Покриття має властивість "регенерації", і згодом воно знову частково застеляє "ушкоджену" ділянку.
2.   Площа торцевої корозії настільки мала, що нею можна знехтувати при оцінці хронологічного й несного ресурсу виробу на об'єкті.

Типові умови  і клас ступеня впливу
Внутрішня установка
С1  Опалювальні приміщення  із чистою атмосферою;
С2 Неопалювані приміщення, можлива конденсація;
С3 Виробничі приміщення з високою вологістю й помірним забрудненням повітря;
С4 Промислові виробництва з високим рівнем забруднення, приміщення з високими вологістю й солоністю;
С5 Будинки або площі з майже постійною конденсацією й з дуже високим забрудненням

Зовнішня установка
С2  Атмосфера з низьким рівнем забруднення, в основному сільські райони;
С3 Міські або помірно забруднені промислові атмосфери.  Прибережні території з низьким рівнем солоності;
С4 Промислові атмосфери й прибережні території з помірною солоністю;
С5 Промислові зони з високою вологістю й агресивною атмосферою, прибережні або морські території з високою солоністю.