Відповідь

Warning: this topic has not been posted in for at least 150 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Ім'я:
   
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:
Вкладення:
(Вкладення)
Restrictions: 4 per post, maximum total size 5120KB, maximum individual size 5120KB

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: grossel
« : 06 Грудень 2017, 13:37:12  »

не знаю правда чи ні, але наше обленерго не хоче тавридовські вакуумники по причині їх російського походження.

Товариство "Підприємство "Тавріда Електрик Україна", адреса 03067 м.Київ, вул.Гарматна буд.2, код ЄДРПОУ 31576194.
Сертифікат відповідності України на вимикач по 12 березня 2019р-дивись вкладку
Автор: Андрюха РЗА
« : 06 Грудень 2017, 13:26:21  »

Shturman, Ну не то чтобы прямо так "российского", в Киеве я слышал отсылку на трудности логистики из Крыма, хотя тот же Электроград, например, вовсю ваяет свои ячейки с BB/TEL-ами.
Впрочем это не помешало им разработать и представить в Киевнегро, вторички на LSiS VL-12. Правда я не слышал, чтобы их где-то использовали.
Мы недавно делали ФП/РП-10 кВ (около 30 ячеек в РУ-10 кВ) так все на тавриде. В этом году монтаж проводился.
Автор: Shturman
« : 06 Грудень 2017, 13:10:41  »

использовать ВВ/ТЕL Тавриды
не знаю правда чи ні, але наше обленерго не хоче тавридовські вакуумники по причині їх російського походження. Ось і мудохаємось з тими VL-12
Автор: grossel
« : 06 Грудень 2017, 13:07:52  »

grossel, А кто автор этой инструкции?
Вакуумник VL-12 южнокорейский и вряд ли они рассматривали ретрофит нашего старья. Мне кажется это инструкция Электросистем Украины г. Киев.

Мне кажется лучше вместо VL-12 использовать ВВ/ТЕL Тавриды, для них хотя бы есть типовая документация по замене масляников для старых камер, схемы вторички и релейки и конструкторская часть в том числе (типовые проекты решений АРТА674512-022 альбомы 1-3)).
Автор: Андрюха РЗА
« : 06 Грудень 2017, 11:21:48  »

grossel, А кто автор этой инструкции?
Автор: grossel
« : 06 Грудень 2017, 11:09:11  »

Модернізація  комплектних розподільчих пристроїв. Інструкція по монтажу (адаптація вимикача VL-12).
Автор: Андрюха РЗА
« : 06 Грудень 2017, 09:34:50  »

Vladimir_51700,
Крок 1. Будь-яким чином з'ясувати який тип комірок встановлено. Або хоча б зафотографувати їх з усіх боків - будемо разом розбиратися.
Крок 2. Звернутись на завод-виробник вакуумного вимикача за комплектом адаптації їх вимикача до конкретної комірки.
Іншого шляху я особисто не бачу.
Хоча ні, є ще варіант повної заміни комірки на нову з вакууними вимикачем, але тоді доведеться стикувати збірні шини з сусідніми комірками.
Ну і варіант №3 - повна заміна усього РУ.

Власне вартість варіантів зростатиме з їх номером ;)
Автор: Андрюха РЗА
« : 06 Грудень 2017, 09:31:06  »

Shturman, Якщо Вам не складно, покладіть будь-ласка цю інформацію в файловий архів, а то через торент скачати складно - не вистачає активних сідів
Автор: Shturman
« : 05 Грудень 2017, 14:25:53  »

1. Якщо всетаки виконувати проектну документацію, що необхдно в такому випадку в ній вказувати;
забивати в проект комплект адаптації до конкретного типу комірки. Але у випадку відсутності комплекту адаптації наступає ступор
Автор: Vladimir_51700
« : 05 Грудень 2017, 14:20:26  »

Але винаймати конструктора для того щоб він зробив подібний проект заради одного вимикача, ще й в діючій комірці - це як гатити з пушки навіть не по горобцях, а по комахам.
Я не пропоную винаймати конструктора для однієї реконструкції комірки, я не можу зрозуміти що саме повинно бути відображено в моїх кресленнях?
Яким чином я маю встановлювати той чи інший механізм? Якщо поважаюча себе фірма розробить так званий "ретрофіт" і тим самим гарантує що новий встановлений автоматичний вимикач буде працювати і виконувати функції, принаймні, не гірше чим той що був установлений; мені залишиться просто дати "малюнок" комірка до реконструкції та після? Виконавши креслення, у випадку "вдруг чого", всі мої рішення всеодно базуються лише на даних заводу виробника. Мої ж креслення необхідні, на скільки мені відомо, будуть для інспектора який коли приїде на виробництво перевіряти і побачит замінене обладнання замінене у комірці.
Так ось, тепер мабуть трохи змінилось питання:
1. Якщо всетаки виконувати проектну документацію, що необхдно в такому випадку в ній вказувати;
2. Невже не достатньо просто креслень заводу виробника нового автоматичного вимикача для інспектора? (чи може просто треба домовлятися з заводом виробником для для повного комплекту креслень їх ретрофіту)

P.S. Стосовно ж комірок, взагалі не відомо що там за комірки. Вони встановлені в РУ на роторному екскаваторі чешського виробництва  Blink :wacko:
Автор: Shturman
« : 05 Грудень 2017, 13:50:29  »

бачу ожила моя тема. Пройшов час і на ще один об'єкт прийшлось робити ретрофіт з вакуумниками VL-12. Повторно звернувся до фірми, що займається цими вакуумниками і, о боже, мені прислали каталог з комплектами адаптації під різні комірки. Прикладаю дану інформацію. Можливо кому знадобиться
https://ru.files.fm/u/dqt449dr#_
Автор: Андрюха РЗА
« : 05 Грудень 2017, 13:20:44  »

Vladimir_51700,
Взагалі то, виробник, який себе поважає, наприклад Тавріда, або Шнейдер, розробляє програму ретрофіта, тобто адаптації свої вакуумних вимикачів до різних типов комірок.
І тому, якщо виникає потреба заміни маслянника на вакуумник, то вже електрики, в залежності від типу комірки, підбирають конкретний тип комплекту адаптації.
Конструктор вступає в гру, якщо подібного комплекта адаптації нема і його треба розброляти.
Але винаймати конструктора для того щоб він зробив подібний проект заради одного вимикача, ще й в діючій комірці - це як гатити з пушки навіть не по горобцях, а по комахам.
Тому Вам, спільно з замовником треба визначитись який вакуумник він бажає поставити, в яку комірку, який пристрій захисту і потм вже розробити проект та погодити його з РЕС-ом та власником РП, чи де ви там реконструкцію комірки робити збираєтесь.
PS: Все вищезазначене має відношення для комірок КСО, для комірок КРУ (тих, що на підстанціях) як правило виконують заміну викатного елемента з масляним вимикачем на викатний елемент з вакуумним вимикачем. Їх також розробляють заводи-виробники.
Автор: Vladimir_51700
« : 05 Грудень 2017, 12:22:50  »

Доброго дня!
Не зовсім по темі, але в мене схожа ситуація, з іншими виробникми обладнання. Замвник бажає замінити старий масляний вимикач на новий вакуумний з встановленням в існуючій комірці.
У мене є невеличке питання: чи є ці роботи проектними? На мій погляд це конструкторскі роботи, тим паче що у замовника немає креслень комірки і треба йти обміряти до міліметрів розмір щоб все співпадало, проходило та не клинило. На мій погляд комірка є обладнанням і конструктор її розробив з встановленням масляного вимикача і якщо необхідно замінити його на вакуумний то треба звернутися до фахівців що розроблюють обладнання (конструкторів) з можливістю його там розмістити.
Підкажіть як розділити проектні роботи від конструкторських? Чи я помиляюсь?
Дякую!
Автор: Андрюха РЗА
« : 21 Лютий 2017, 09:52:26  »

Shturman, мда. печально конечно. А почему он вообще возник, почему не ВВ/TEL, ну или там ВР (РЗВА)? По ним хоть есть кому вопросы задать.
Автор: Shturman
« : 21 Лютий 2017, 09:43:21  »

Андрюха РЗА, на вопрос к фирме которая занимается этими вакуумниками про комплект адаптации к КСО-272 они ответили что такого не делают. Вот и думай как его установить. Я лично пока не представляю себе этого. В ячейки КСО-399 ставили, а вот в КСО-272 вообще не в курсе как они ставятся.