Відповідь

Warning: this topic has not been posted in for at least 150 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Ім'я:
   
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:
Вкладення:
(Вкладення)
Restrictions: 4 per post, maximum total size 5120KB, maximum individual size 5120KB

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: vytek
« : 06 Вересень 2018, 19:40:19  »

Работаю над автоматизацией нового элеватора (зернохранилища)
Цікаво наскільки вдалим став прект, і які недоліки (нюанси) через рік експлуатації? 
Автор: Muta
« : 15 Вересень 2017, 23:50:19  »

а если так с реле трехцепным с 1-м мгновенным и 2-мя контактами  с выдержками после подачи питания типа ВЛ-100А

Ну а чому ні..., Насправді немає межі досконалості...
Схема вцілому працездатна. Бачу, що ви і самі здатні вирішувати технічні питання.
Згоден використати
реле трехцепным с 1-м мгновенным и 2-мя контактами  с выдержками после подачи питания типа ВЛ-100А
але вважаю зайвим нагромадження контактів між колами 206 -207  в останній схемі, дстатньо контакта КТ2 миттєвої діїї

А взагалі далі треба дивитись завдання на проектування, вимоги  усілякіх ДНАОПів , НПАОПів стосовно проектованих механізмів
Автор: erika24
« : 15 Вересень 2017, 12:40:00  »

При зниженні швидкості контакт KSV (норія), я так вважаю, буде розмикатися. Контат 56-55 КМ2 повернеться у вихідний стан і котушка КМ2 знову активується. Щоб цього не сталося добавив реле...
а если так с реле трехцепным с 1-м мгновенным и 2-мя контактами  с выдержками после подачи питания типа ВЛ-100А
Автор: CC19
« : 15 Вересень 2017, 09:00:06  »

erika24, думаю, "шляпку" кт2 нужно развернуть в обратную сторону.
Автор: Muta
« : 14 Вересень 2017, 22:35:21  »

цілком можливо, та я б використав реле КТ6 з функцією затримки при включенні (хар-ка А)

Чи не потрібна при місцевому керуванні передпускова сигналізація? Якщо конвеєр довгий люди в хвості мають знати..
учел Ваши пожелания :-[, как такая схема :wall:
При зниженні швидкості контакт KSV (норія), я так вважаю, буде розмикатися. Контат 56-55 КМ2 повернеться у вихідний стан і котушка КМ2 знову активується. Щоб цього не сталося добавив реле...
Автор: erika24
« : 14 Вересень 2017, 16:19:21  »

цілком можливо, та я б використав реле КТ6 з функцією затримки при включенні (хар-ка А)

Чи не потрібна при місцевому керуванні передпускова сигналізація? Якщо конвеєр довгий люди в хвості мають знати..
учел Ваши пожелания :-[, как такая схема :wall:
Автор: Muta
« : 12 Вересень 2017, 22:09:57  »

предполагалось на схеме с двухцепным реле времени
(06.09.2017, 15:25:42) на шнайдере - RE7 PP13BU, с х-кой Н

Пробачте раніше не помітив, що реле хар-ки Н (формує імупульс при включенні), то ж впринципі, що ви вважаєте  -
и повторяю я считаю, что при нажатии SB2 и вкл. КТ6, возможно кратковременная подача напряжения на КТ2 не успеет запустить КМ2
- цілком можливо, та я б використав реле КТ6 з функцією затримки при включенні (хар-ка А)

Чи не потрібна при місцевому керуванні передпускова сигналізація? Якщо конвеєр довгий люди в хвості мають знати...
Що за  прилад контролює у Вас швидкість? цікаво
Автор: erika24
« : 11 Вересень 2017, 11:26:32  »

предполагалось на схеме с двухцепным реле времени
(06.09.2017, 15:25:42) на шнайдере - RE7 PP13BU, с х-кой Н
(2-й выход мгновенного действия)

по схеме с трехцепным реле времени
(08.09.2017, 13:43:16) на РЕЛСiС - ВЛ-81М
(1-й выход время минимум)
Автор: CC19
« : 11 Вересень 2017, 10:09:43  »

erika24, а какая марка реле КТ6?
Автор: erika24
« : 11 Вересень 2017, 09:23:24  »

Можна подивитися  Каминский Е. А.  Практические приемы чтения схем электроустановок
І перемикач SA1.2 треба треба встановити в коло 204, між SB1 та КТ6.2.
изменил теперь правильно?

но мне кажется что согласно этой книжки обозначение реле было правильное, как "размыкание с замедлением"
Автор: Muta
« : 10 Вересень 2017, 14:19:25  »

считаю, что при нажатии SB2, КТ2 не успеет запустить КМ2

я же написал ранее

- при нажатии SB2, срабатывает КТ6, н.о. контактом КТ6.2 блокирует себя и переключается н.о. КТ6.1 включает предпусковую сигнализацию НА

Контакт КТ6.1 намальовано так, що коло 211-210 після активації котушки КТ6 буде перемикатися із затримкою, тобто струм спочатку достаньо довго йтиме по колу 204-211-208.
Можна подивитися  Каминский Е. А.  Практические приемы чтения схем электроустановок
І перемикач SA1.2 треба треба встановити в коло 204, між SB1 та КТ6.2.


Можно еще и так с применением трехцепного реле времени типа ВЛ-81М
друга схема - , хіба що контакт КТ6.1 взагалі без затримки..

ще пристрій контролю швидкості... якось так  hmmmm, якщо швидкість впаде, контакт "нория" на хт2 рзімкнеться? і далі?...
Автор: Pit
« : 08 Вересень 2017, 14:45:24  »

  В таком случае и первая схема имеет право на жизнь. И я бы включил индикацию работы существующей нории, что бы лишний раз на кнопки не жать.
Автор: erika24
« : 08 Вересень 2017, 14:10:45  »

Поэтому я поддерживаю:
я же написал ранее

- при нажатии SB2, срабатывает КТ6, н.о. контактом КТ6.2 блокирует себя и переключается н.о. КТ6.1 включает предпусковую сигнализацию НА
- после заданого интервала (1мин.)  КТ6.1 на н.з. контакт и  включает реле КТ2

и повторяю я считаю, что при нажатии SB2 и вкл. КТ6, возможно кратковременная подача напряжения на КТ2 не успеет запустить КМ2 :-[

или применить вторую схему  ???
Автор: Pit
« : 08 Вересень 2017, 14:05:40  »

    И индикацию положения я бы включил через нормально открытый контакт КМ2.
Автор: Pit
« : 08 Вересень 2017, 13:59:07  »

   По логике после нажатия SB-2 (кнопка "пуск")срабатывает КТ6, своим нормально открытым контактом КТ6.2 самоподхватывается и нормально закрытым контактом КТ6.1 с выдержкой времени 60сек. собирает схему подачи звукового сигнала. Через 60сек. контакт КТ6.1 разрывает схему подачи звукового сигнала и подаёт напряжение в схему питания КТ2.
  Поэтому я поддерживаю:
Незрозуміло, як буде працювати передпускова сигналізація (поз. НА) якщо спочатку вмикається реле КТ6, дали через контакт із затримкою - КТ2, далі вмикається КМ2 (конвеєр). Після витримки часу перемикається контакт КТ6.1 і вмикається сигналізація НА (та вимикається реле КТ2, розмикається ланцюг 204-212) і вимикається при цьому КМ2.