Останні повідомлення

Сторінок: [1] 2 3 ... 10
1
ADEL-system / DC-UPS CBI60W з інтерфейсом ETHERNET - розумні, маленькі, потужні
« Остання відповідь від kaplina 23 Травень 2024, 10:24:16  »
Раді познайомити з новою серію блоків DC-UPS - CBI60W — це нове рішення ДБЖ постійного струму, розроблені та виготовлені Adelsystem.


Нові DC-UPS мають унікальні та інноваційні функції порівняно з актуальною лінійкою DC-UPS!

Вбудовані протоколи Ethernet SNMP, Modbus TCP і HTTP дають можливість під'єднувати до PLC, контролерів і шлюзів, забезпечуючи швидкий і легкий доступ до всіх даних про живлення панелі, стан батареї та конфігурацію ДБЖ.

Серія CBI60W All In One складається з:
  • Джерела живлення
  • Модуяь резервного копіювання
  • Зарядного пристрою
  • Тестеру батареї

Серія CBI60W заснована на технології Battery Care від Adelsystem:
  • Спеціальні профілі зарядки акумулятора (свинцево-кислотний, AGM, GEL, NiCd, NiMh, Li-Ion і LiFePO4);
  • Заряд температурної компенсації;
  • Захист від глибокого розряду;
  • Обмежувач зарядного струму;
  • Тестер батареї (підключення батареї, зворотна полярність, елементи в короткому замиканні, поганий внутрішній імпеданс);
  • Моніторинг стану батареї


Більше інформації>>
2
Інвертори з функцією зарядки серії PRO є невіддільним елементом сучасних енергетичних систем в умовах відсутності живлення від електромережі.


Основні функції та характеристики інверторів e.inv.pro:

  • Номінальна/пікова (2 с) потужність: 500/1000 Вт, 1000/2000 Вт, 2000/4000 Вт, 3000/6000 Вт;
  • Номінальна робоча напруга: АС 230 В, DC 12 В;
  • Номінальна напруга акумуляторної батареї: DC 12 В;
  • Струм заряду акумулятора: 10 А, 20 А;
  • Форма синусоїди: чиста;
  • Швидкість перемикання: до 10 мс;
  • Коефіцієнт корисної дії: понад 88 %;
  • Захисні функції: від короткого замикання, від перевантаження та від перегріву.

Принцип роботи:

Під час роботи від мережі — інвертор пропускає крізь себе електроенергію до споживачів та заряджає акумуляторну батарею. Коли напруга в мережі зникає — інвертор миттєво (до 10 мс) переходить на роботу від акумуляторної батареї та продовжує живити електроприлади.

Подбайте про свою енергетичну незалежність разом з E.NEXT.

Асортимент

АртикулНайменування
s073001Інвертор з функцією зарядки e.inv.pro.500 12/220В 500Вт, чистий синус
s073002Інвертор з функцією зарядки e.inv.pro.1000 12/220В 1000Вт, чистий синус
s073003Інвертор з функцією зарядки e.inv.pro.2000 12/220В 2000Вт, чистий синус
s073004Інвертор з функцією зарядки e.inv.pro.3000 12/220В 3000Вт, чистий синус

Все буде Україна

Все буде E.NEXT  ;)

Новина на сайті компанії E.NEXT: https://enext.ua/uk/press/news/Sistemi-garantovanogo-elektrozhivlennya-vid-Kompanii-E-NEXT-Invertori-z-funktsi-yu-zaryadki-e-inv-pr/
3
Електропостачання / Re: Допустимі провали напруги на шинах цехової ТП
« Остання відповідь від Muta 22 Травень 2024, 21:05:31  »
4Iн (бо менше - не вистачить моменту)
Muta, у Вас ТП чи ДЕС?
ТП
Завантажений похилий конвеєр.
при розрахунку (за відсотності інших достовірних даних) приймав величину необхідної кратності пускового момента механізма по табл. К1 (ДБН В 2.5.-23-2010) як для ліфтів.
4
Електропостачання / Re: Допустимі провали напруги на шинах цехової ТП
« Остання відповідь від Сугор 22 Травень 2024, 19:57:29  »
4Iн (бо менше - не вистачить моменту)
Muta, у Вас ТП чи ДЕС?
5
Електропостачання / Re: Допустимі провали напруги на шинах цехової ТП
« Остання відповідь від jordaned 20 Травень 2024, 22:24:44  »
1.EN 50160 регламентує характеристики напруги в точці приєднання, якщо у Вас 10% зниження в точці приєднання-тоді провал, обумовлений характеристиками навантаження. Необхідно прийняти технічні рішення, які зменшують рівень падіння напруги під час пуску.Крім того є велика ймовірність того, що під час роботи від ДЕС напруга буде нижче 0,8 Un, що може призвести до неможливості запуску електродвигуна.
2.Звичайно, якщо просадка напруги буде 0,85 Un, та її тривалість більше часу затримки реле контролю напруг, можуть виникнути "проблеми" з перемиканням АВР на інший робочий ввід.І це потрібно враховувати в налаштуваннях АВР.

Найбільш простим і дієвим рішенням в таких умовах є встановлення швидкодіючого пристрою компенсації реактивної потужності, який крім основної функції компенсації реактиву буде стабілізувати напругу під час пуску.Це перевірено реальними проектами на багатьох підприємствах.Навіть розміру стандартної ПКРП може вистачити, щоб знизити провал до 0,9-0,95 Un.

У файлі звіт з реального проекту. Якщо потрібна якась додаткова інформація-звертайтесь.



6
Електропостачання / Допустимі провали напруги на шинах цехової ТП
« Остання відповідь від Muta 20 Травень 2024, 21:10:12  »
ДСТУ Н Б В.2.5-80:2015 в п.10.9 допускає зниження напруги на шинах ТП під час запуску підключених до них електродвигунів (один
раз впродовж зміни) - до 25 % від номінального значення напруги.
 ::) І в той же час там же далі
Однак при цьому слід виключати можливість виникнення провалів напруги, які є порушенням  якості електричної енергії. Згідно з ДСТУ ЕМ 50160 провал визначається як тимчасове зменшення
 середньоквадратичної величини напруги нижче рівня 90 % від величини опорної напруги на час від 10 мс до 1 хв включно.

Що цікаво в СН174-75 теж доускали зниження напруги до 25%, а про провали напруги нічого не було.
В мене при розрахунку зниження напруги на шинах ТП під час запуску получилося 15% до 0,85Uн, і це при застосуванні пристрою плавного пуску з обмеженням струму до 4Iн (бо менше - не вистачить моменту)
Питання власне -
1) Як я розумію зниження напруги на шинах більше 10% - це вже і є провал напруги. Це в нас так норми пишуть чи я чогось не розумію?
2) Чи можуть бути проблеми у роботі АВР в ТП, і чи треба на це звертати увагу розробника АВР?
7
Доброго дня. Як треба прописати формулу, щоби автоматично рахувало вартість авторського нагляду, а саме: Кошторисна вартість помножена на 0,004
8
Трипозиційні перемикачі навантаження I-0-II серії e.is3.pro на 125А призначені для ручного перемикання споживачів з основного на резервне джерело живлення.


Перемикач має три положення ручки:

  • Положення вниз – живлення навантаження здійснюється від першого вводу;
  • Середнє положення – живлення навантаження вимкнено;
  • Положення вверх – живлення навантаження здійснюється від другого вводу.

Перемикання здійснюється через нульове (середнє) положення, що унеможливлює виникнення електричного контакту між основним та резервним джерелами живлення.

Увага! Комутація перемикача має проводитися без навантаження!

Подбайте про свою енергетичну незалежність разом з E.NEXT.

Асортимент

АртикулНайменування
i0310042Лічильник однофазний e.control.w11 5(65)А електронний клас 1.0 (некомерц.) RS485
p008029Вимикач на DIN-рейку на три положення e.is3.pro.1.125, 1р, 125А
p008030Вимикач на DIN-рейку на три положення e.is3.pro.2.125, 2р, 125А
p008031Вимикач на DIN-рейку на три положення e.is3.pro.3.125, 3р, 125А
p008032Вимикач на DIN-рейку на три положення e.is3.pro.4.125, 4р, 125А

Все буде Україна

Все буде E.NEXT  ;)

Новина на сайті компанії E.NEXT: https://enext.ua/uk/press/news/Novinka-vid-Kompanii-E-NEXT-Tripozitsiyni-peremikachi-navantazhennya-I-0-II-serii-e-is3-pro-na-125A/
9
ще є ДСТУ EN 61008-1:2019, тільки його в мене немає (((
10
IEC 61008-1:2013 п.5.3.12
можливо ще якісь
Сторінок: [1] 2 3 ... 10