Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Лаврентий

Сторінок: [1] 2 3 ... 5
1
Доброго дня. Може хто має типовий проект повітряної лінії сіп 4*25, перетин не має значення. Орієнторнв довжина 300 и, з них 120 по опорах діючої ПЛ -10 кВ. Початок ПЛ 0,4 кВ від ТП 10/0,4 кВ.  Ввід ПЛ насосна Дякую

2
КТП на балансі.ТУ передбачають облік на стороні 35 кВ, третя категорія надійності. На даний момент живлення КТП йде від варіант  номер В. Я так розумію коли переходимо на схему живлення номер А то підключення по існуючій схемі  живлення В припиняється, але є одне питання що робити з обліком в КТП АіВ. Вони анольвуються   чи варто винести  в  точки 1,2 чи загальну 3. І є один нюанс схема живлення А це один рем а схема В інший рем.То для того щоб було щоможливе живлення чи по схемі  живлення Ачи В має бути 2 категорія надійності ,я так розумію. Но основне питання як зберегти існуючу потужність від схеми живлення В на перспективу. Коли все буде гудіти від схеми живлення A при 3 категорії надійності.  :-[ :wall

3
Доброї ночі. Виникла технічна проблема організувати облік на високій стороні. Накинув схему особо не критикуйте за художество. 
Основне живлення буде по схемі А(облік 35 кВ). Резервне по схемі Б (облік 10 кВ. Дві КТП)
Як би два основних питання.
- чи можливо організувати облік у вказаних точках  1-2 чи3.
-яким чином якщо можна
- що для цього треба якщо можна
 От такі пироги не з повідлом...

4
Про все / Оренда КТП 10/0,4
« : 03 Травень 2018, 10:33:31  »
Шановне панство підскажіть, як правильно практикується передача КТП з одного підприємства іншому на обслуговування та користування.  beer beer

5
Про все / Втрати
« : 01 Березень 2018, 15:27:17  »
Доброго дня! .
Є підприємство з власним ТМЗ 1000/10/0,4 кВ. Облік по 10 кВ. Основними споживачами є асинхроні
електродвигуни. Є загальна компенсувальна установка на стороні 0,4 кВ.
 Трансформатор  має свої   втрати але вони я так розумію не сталі.
 Втрати в мережах  завдяки компенсувальній установці можна сказати  = 0 ( чи я помиляюсь)
Саме питання таке,  чи є  загальна методика розрахунку втрат,  якщо скажемо у місяць спожито 60 000 кВт/год і  скільки з 60 000 кВт/год  пішло на втрати.

6
Куплю / Re: Покупаю счётчики Меркурий
« : 25 Грудень 2017, 14:03:26  »
 ще актуальна тема

7
Продам / Продам ТС ТТИ - 85 1200/5
« : 01 Грудень 2017, 16:16:33  »
Продам 3 ТС  за ціною 500 грн за штуку.
Ціну знижено до 300 грн за штуку, щоб мухам не було на що гадити :D :D :D

8
Про все / Re: Новий власник
« : 30 Вересень 2016, 14:21:35  »
А не підскажите на яку саме законодавчу базу спиратися по даному питаню.

9
Про все / Новий власник
« : 30 Вересень 2016, 09:02:13  »
Доброго дня! Допоможіть по закону розібратись з такою ситуаціею.
 Було підприємство на якому були електромережі  з власною підстанцією  потужністю 3 МВт . Згодом підприємство збанкротувало+ розікрали +розвалили.
Все що лишилось  купив новий власник - як в даному випадку бути з мережами та потужностями які числялись за підприємством, чи лишаються ті потужності діючими. Обленерго хоче за потужності знову грошей :wall:

10
Може хто має даний товар, або альтернативу даному товарові повідомте контакти для звязку

11
Знайшов бланк введення обладнання в експлуатацію вложений у файлі але тепер траба оформити акт опосвідчення стану безпеки електроустановок споживачів, поділіться правильним змістом заповнення.

12
Ситуація така на підприємстві  забрав зі складу електроустановку і встановив її. Відповідно її виписали і тепер маю скласти акт що встановив  а не впарив на лево))))Поділіться дамин документом якщо взагалі є якийсь стандартний бланк чи вім може складатись в довільній формі.

13
Я так розумію все буде залежати від провісання центрального тросу а це залежить від ваги прожекторів і натягу. В цій ідеї є одне но, чи дозволяють правила ПУЄ так робити, читаю та покищо не знаходжу

14
Висота між вагоном і світильниками получиться  майже 3 метри. Опора 9.5-в землі 2,2 -вагон4,2=3,1 метра між вагоном і тросом, ну ще провісання -0,5м маємо 2,6 метра. Ішні вагони наврядчи будуть бо сам погрузчит не достане, щоб завантажити.
  Якщо поставити ліхтарі з боку то у вагоні з однієї сторони отворюється тінь, ліхтар має бути посиредині чи ближче до середини. Нарахунок переносних прожекторів ідея не погана дякую.

15
Доброго дня шановне панство. Що порадите в такій ситуації. На підприємстві відбувається загрузка відкритих вагонів сировиною. Є необхідність в миті цих вагонів від бруду. Митя цих вагонів часто відбувається у ночі  і щоб освітити їх внутрішню частину    стоїть мачта з труби у вигляді букви Г і на краю вісять два світлодіодних прожектори, але його не вистачає більше того необхідно ще освітити нижню частину де колісні пари щоб добре вимити від надлишків бруду.
 Ще виникла така ідея,вона  вложена в файлі. Можливо хтось мав схожу необхідсть чи порадить  щось краще буду вдячний за допомогу.

Сторінок: [1] 2 3 ... 5