Відповідь

Warning: this topic has not been posted in for at least 150 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Ім'я:
   
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:
Вкладення:
(Вкладення)
Restrictions: 4 per post, maximum total size 5120KB, maximum individual size 5120KB

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: Тера - Лайт
« : 03 Березень 2017, 14:20:47  »

Ситуація абсольтно не проблематична, вирішується висотою опори та кронштейном, чи спеціальною оптикою світильника з регульованим, або передвстановленим кутом розсіювання світла.
Можема зробити відповідний розрахунок.
На дорогах державного значення відводиться за проїздною частиною 4 метри "полоси безпеки". Тому при освітленні таких ділянок, або порушують норми, або встановлюють загорожу, або ставлять опори по центру 2Т"  - образно
Автор: WAN
« : 25 Січень 2017, 17:36:16  »

Так, або це можна зробити за допомогою:
- відбійників:
http://i.lb.ua/110/28/56a12cd62ec8a.jpeg
- турнікетного огородження:
http://slovo.odessa.ua/uploads/posts/2016-07/1467701013_turniket1.jpg
-або чогось екзотичного :
http://4ernigiv.info/ua/uploads/posts/2016-10/1477060640_14657447_1142759279093359_8628681480918926745_n.jpg
Автор: Shturman
« : 17 Січень 2017, 13:55:54  »

grossel, дуже вам вдячний за вашу відповідь. Вони також говорили про встановлення з/б стовпчиків.
Автор: grossel
« : 17 Січень 2017, 13:41:15  »

Нет это не правда.
Согласно ПУЭ-2015 п.6.3.8 установка опор выполняется согласно ДБН В.2.3-5-2001:
7.12 Опори світильників слід розташовувати за межами проїзної частини з врахуванням категорії вулиці та дороги на відстані від зовнішнього краю бордюру чи запобіжної смуги до поверхні опори не менше, м:
магістральні вулиці і дороги:
безперервного руху 1,5
регульованого руху 1,0
вулиці і дороги місцевого значення 0,75
Примітка 1. В обмежених умовах і при реконструкції, а також у разі використання опор для підвішування контактної мережі на магістральних вулицях і дорогах безперервного та регульованого руху допускається зменшення зазначеної відстані до 0,75 м з підвищенням висоти бордюру до 20 см, а на вулицях (дорогах) місцевого значення - до 0,5 м за умови відсутності на них автобусного чи тролейбусного руху, а також руху вантажних автомобілів.
Примітка 2. У разі розміщення опор на центральній розділювальній смузі шириною до 5 м слід з боків від опор установлювати металеву бар'єрну огорожу.
Примітка 3. На вулицях і дорогах, облаштованих кюветами, дозволяється встановлювати пори на бермі за кюветом, якщо відстань від опори до найближчого краю проїзної частини не перевищує 4 м.
7.16 Кабелі зовнішнього освітлення слід прокладати на відстані 1,5 м від бортового
каменю або краю проїзної частини (укріпленої смуги узбіччя).
Раньше до выхода ПУЭ-2015 согласно п.6.3.8 ПУЭ-2011 максимальное расстояние от бардюрного камня было 1м; при отсутствии бардюра-1,75м. А вот те 4м на которые они ссылаются, это максимальное расстояние от опроы до полотна дороги при установке опоры за кюветом.
А вот защитить опору целесообразно. Это можно сделать с помощью отбойной дорожной плиты или ж/б столбиков высотой не менее 0,5м.
Автор: Shturman
« : 17 Січень 2017, 13:35:47  »

так ось і я про 4 м чую вперше. Ніби це їхні якісь внутрішні документи
Автор: Сугор
« : 17 Січень 2017, 13:25:16  »

Shturman, а они на какие-нибудь нормы ссылались?
Площадь Победы в Киеве
https://www.google.com.ua/maps/@50.4470123,30.4933651,3a,75y,78.48h,82.35t/data=!3m6!1e1!3m4!1sq2DV-OWqk0cSgmC0VRa1aw!2e0!7i13312!8i6656
Как-то не видно ни положенных 4м ни отбойников
Варшавская (Ковельская) трасса в населенном пункте
https://www.google.com.ua/maps/@50.5562625,30.2200512,3a,60y,225.91h,80.92t/data=!3m6!1e1!3m4!1sItdqX0gyG0F9Kxw6A-A75w!2e0!7i13312!8i6656
тоже ничего подобного не наблюдается, возможно здесь старый столб заменили новым, но тогда где отбойник?
Вот еще
https://www.google.com.ua/maps/@50.5562625,30.2200512,3a,60y,225.91h,80.92t/data=!3m6!1e1!3m4!1sItdqX0gyG0F9Kxw6A-A75w!2e0!7i13312!8i6656
Здесь и места хватает столб можно было поставить дальше от дороги, но нет.
Т.к. установка ограждений, по моему, не входит в объемы раздела НО, то нужно выдать задание  hmmmm скорее всего дорожникам
Автор: Shturman
« : 17 Січень 2017, 12:35:46  »

Доброго дня. Ситуація наступна. Робимо проект освітлення вулиці в населеному пункті і через цю вулицю проходить автодорога районого значення. Узбіччя дороги вузьке, а за узбіччям відразу канава. Виходить шо відстань від краю полотна дороги до опори в районі 2,5 м. Пішли до дорожників за консультацією. Ті кажуть, що по їхнім нормам відстань від опори до краю полотна має бути не менше 4 м. Якщо ближче, то опора кожна має бути захищена якоюсь огорожею для захисту від наїзду. Хтось таке робив? Бо я наприклад слабо собі це уявляю і ніколи такого не бачив.