Просмотр сообщений

В этом разделе можно просмотреть все сообщения, сделанные этим пользователем.

Сообщения - Shturman

Страниц: [1] 2 3 ... 44
1
Є об'єкт освітлення дороги в Харкові, чи можливо не в самому Харкові, а десь в тому районі. Поки інформації дуже мало. Шукаю людину "на місці" для виконання проекту оскільки сам знаходжусь на іншому боці країни. Кому цікаво і хто може виконати таку роботу звертайтесь, обсудимо

3
Поясніть будь ласка для чого два кабеля тягнути до вентилятора

4
У вас є ще інші варіанти для прокладання кабелю
Є ще варіант виконання проколу, але цей варіант складний для виконання технічно, оскільки велика довжина проколу і велика глибина на яку потрібно виконати прокол. Монтажники наполягають на варіанті кріплення кабеля до конструкцій мосту

5
припустимо в мості передбачені окремі конструктивні елементи для комунікацій. Чи можу я без проблем прокласти кабель 10 кВ по цих елементах? ПУЕ вказує що кабель 10 кВ як правило не прокладається по мостах, але маючи техніко-економічне обгрунтування все таки можна чи ні? :wall: І який вигляд має це техніко-економічне обгрунтування? Його в очі хтось бачив?

6
Доброго дня. Траса КЛ-10 пересікає автомобільний міст (під мостом річка). Згідно ПУЕ-2017  пункт 2.3.110 маємо:
"Відповідно до ДБН В.2.3-14:2006 «Споруди транспорту. Мости та тру­би. Правила проектування» допускається по мостах прокладати КЛ таким чином, щоб забезпечити умови для нормальної експлуатації мосту. Прокладати транзитом КЛ напругою понад 1 кВ по мостах, як правило, не допускається. За наявності відповідного техніко-економічного обґрунтування допускається прокладання КЛ по мостах у передбачених окремих місцях та в спеціальних конструктивних елементах (кабельні короби, трубопроводи)."

Так от в мене питання. Все таки якщо є  техніко-економічне обгрунтування, то кабель 10 кВ можна прокласти по мосту чи ні? Чи наявність техніко-економічне обгрунтування стосується тільки кабелів менше 1 кВ, а для кабелів більше 1 кВ не можна в будь-якому разі?

7
Serzhik_ya, посмотрите здесь и не парьтесь http://eom.com.ua/index.php/topic,16273.0.html

8
Можно обойтись без этих данных?
мы всегда обходились. Если нужно было, то по Шаповалову сами считали ток ОКЗ для проверки выбора предохранителя или автомата при однофазном КЗ в конце линии.

9
Данные нужны для выбора аппарата защиты КЛ в ТП.
А вы всегда берёте эти данные? Ни разу просто не брали.  :-[

11
а де саме написано про відміну пільгового тарифу на електроопалення?

12
теж хотів почути людей, що експлуатують ПЛЗ. В наших монтажників досвіду експлуатації ПЛЗ мало.

13
для цього по лінії обладнуються точки підключення тимчасового заземлення
моє основне питання полягає в тому як саме виконувати ці точки підключення тимчасового заземлення? Не ставити ж тупо на кожній опорі ці точки.

14
Сугор, вы трохи не про те говорите. Нижні і верхні випуски опор використовуються для заземлення металоконструкцій опор. А при проведенні робіт бригада ОВБ накладає переносне заземлення на лінію в місці проведення робіт. На голих лініях проблем нема. В любому місці накинули штанги ПЗ на проводи, забили штиря в землю і працюють. Али при ПЛЗ нема можливості так просто накласти заземлення на лінію. бо заважає ізоляція, тому потрібно проколоти ізоляцію проколюючим затискачем з скобою для заземлення

15
Сугор, це все зрозуміло, але моє питання полягає в тому як виконувати тимчасове заземлення ліній ПЛЗ на місці проводення робіт. Чи це має бути якісь рішення в проекті, наприклад для ПЛІ-0,4 кВ прописано прямо, що скоби заземлення повинні встановлюватись на початку і на кінці кожної магістралі, а що стосується ПЛЗ-10 кВ таких вимог нема. Можливо мається на увазі, що бригада ОВБ повинна мати з собою комплект з скобами заземлення для ПЛЗ-10 кВ і на місці проведення робіт цей комплект монтується і після проведення робіт цей комплект так і залишається на проводах бо ж ізоляція вже буде проколота і знімати ці затискачі буде вже не правильно

Страниц: [1] 2 3 ... 44