Відповідь

Warning: this topic has not been posted in for at least 150 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Ім'я:
   
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:
Вкладення:
(Вкладення)
Restrictions: 4 per post, maximum total size 5120KB, maximum individual size 5120KB

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: t-100
« : 16 Лютий 2017, 11:33:35  »

Почитав эту тему решил так сказать высказать "мысли в слух" - может кому-то помогут:
1) согласовывать необходимо только случаи дословно захист "у спосіб, не передбачений державними будівельними нормами" что прямо сказано в п. 1.1 "Порядку розгляду в Міністерстві регіонального розвитку та будівництва звернень щодо відхилень від діючих державних будівельних норм, що забезпечують дотримання встановлених вимог безпеки у спосіб, не передбачений будівельними нормами" (наказ 275);
2) проме строительных норм есть стандарты - это не строительные нормы!;
3) прежде чем обращаться в ГСУЧС рекомендую внимательно изучить "положение о ГСУЧС" утверждённое Указом Президента Украины № 20/2013 - таких полномочий у них нет!;
4) что касается оповещения, кроме спорного и мутного ДБН В.2.5-56:2014 (как он рождался мы все знаем) есть основной ДБН В.1.1-7-2002 (до вступления в силу ДБН В.1.1-7:2016) например п. 7.10 + п. 9.4.1 и 9.4.2 ДБН В.2.5-56:2014 + А.6.6.2 ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 и не забыть про НАПБ А.01.003-2009 - ключевое слово ВСЕ помещения;
5) по временности пребывания ответ тоже есть -  ДCTУ-Н Б В.1.2-16:2013
Quote (selected)
п. 4.8 При підрахунку кількості осіб, яким може загрожувати небезпека для життя чи здоров’я, вважають, що на об’єкті постійно перебувають люди, якщо вони знаходяться там більше восьми годин на добу та не менше 150 днів на рік (загалом не менше 1200 годин за рік).
Особами, які періодично відвідують об’єкт, вважають тих, які перебувають там не більше восьми годин на добу протягом не більше ніж 150 днів на рік (загалом від 450 до 1200 годин за рік).
Небезпекою для життєдіяльності людей, які перебувають зовні об’єкту, є можливе порушення умов їх життєдіяльності більше ніж на три доби.
Может не всё охватил...пока писал много отвлекали - можно спрашивать если что.

Автор: Roman
« : 16 Лютий 2017, 07:58:37  »

разумнее поставить ту сиренку и не мучатся
Відповідно до п. 4.1.2 НАПБ А.01.003-2009 - два оповіщувача. У вибухозахищеному виконанні. Та ще й кабель оповіщення - іскробезпечне електричне коло - якось прокласти, окремо від інших кабелів. Ну то моя морока.
rga, Ваша правда, шкурка вичинки не варта.
Стосовно п.9.2.9. УСПТБ надіслав таке роз'яснення:
"У тексті ДБН В.2.5-56:2014 застосовуються терміни, що поширені у нормативній документації. Визначення понять «постійне перебування» та «тимчасове перебування» із вказівкою тривалості відрізку часу перебування є у пунктах 4.44 та 4.45 ДСТУ 2293:2014 «Охорона праці. Терміни та визначення основних понять» стосовно постійних та тимчасових робочих місць, а саме:
«4.44 постійне робоче місце
Робоче місце (4.43), на якому працівник перебуває половину чи більшу частину свого робочого часу….
4.45 тимчасове робоче місце
Робоче місце, (4.43), на якому працівник перебуває менше половини або меншу частину свого робочого часу».
У пункті 9.2.9 ДБН В.2.5-56:2014 застосовується саме такий підхід до термінів  «постійне перебування» та «тимчасове перебування», як в охороні праці, але не в контексті робочих місць (у будівлях цивільного призначення їх може не бути), а взагалі у частині наявності людей у будівлі, яких необхідно оповістити про пожежу та евакуювати.
Таким чином, іншими словами, відповідно до пункту 9.2.9 ДБН В.2.5-56:2014 оповіщення повинно виконуватись у всіх приміщеннях будівлі чи споруди, де можуть знаходитись люди та, за необхідності, на прилеглій до будинку території. Тобто, фактично це всі приміщення будівлі чи споруди."

Дякую всім за увагу до порушеного питання.
Автор: rga
« : 15 Лютий 2017, 17:32:40  »

С другой стороны, согласование отклонения будет настолько громоздким и долгим, что возможно, разумнее поставить ту сиренку и не мучатся?
Автор: rga
« : 15 Лютий 2017, 17:29:58  »

Вы же сами написали:
Суб'єктом нормуванння відповідно до статей 1,5 згаданого Закону виступає Мінрегіонбуд. Отже, виходить, порядок такий - копію проекта з відхиленнями від вимог ДБН відсилати на погодження в Мінрегіонбуд?
Я просто заменила копию проекта на письмо с обоснованием отклонений. :)

Поскольку 56-й ДБН утвержден Минрегионбудом и согласован с ДСНС, а по теории, в Минрегионе таких специалистов врядли есть, так что скорее всего они перешлют ваше письмо на согласование пожарным, подпишут, а потом отдадут ответ Вам.
Хотя, я бы вначале узнала в Минрегионе, как это делать?
На один объект у меня есть концепция начала 2013 года. Согласование с  Державною інспецією техногенної безпеки України.
Автор: Roman
« : 15 Лютий 2017, 16:27:13  »

Кому надсилати лист? Об'єкт не потребує проведення експертизи проектної документації (я про склад у дописі №8). Але ДСНС не погоджується з обгрунтуванням.
Автор: rga
« : 15 Лютий 2017, 16:23:35  »

Автор: Roman
« : 15 Лютий 2017, 16:08:00  »

rga, перепрошую.
Концепция (если отклонений много) или письмо (если мало)
Кому?
Автор: rga
« : 15 Лютий 2017, 16:05:21  »

Отже, виходить, порядок такий - копію проекта з відхиленнями від вимог ДБН відсилати на погодження в Мінрегіонбуд?
Сомневаюсь, что там Ваш проект кто-то будет разбирать и искать отклонения. Это не разумно.
Обычно отклонения согласовывались описанием отклонений, их обоснований и компенсационных мероприятий. А там согласовательный орган решит, предлагаемые мероприятия разумны или нет.
Форма - Концепция (если отклонений много) или письмо (если мало).
Такие формы были раньше, сейчас тоже такие встречала.
Автор: Roman
« : 15 Лютий 2017, 15:45:39  »

Отклонения нужно согласовывать в установленном порядке
Враховуючи те, що наказ МНС від 15.11.2004  № 170 «Про затвердження Положення про порядок погодження з органами державного пожежного нагляду проектних рішень, на які не встановлено норми та правила, обґрунтованих відхилень від обов'язкових вимог нормативних документів» не діє,  ДСНС такі відхилення погодити не має права. Чинний "Закон про будівельні норми" частиною 5 статті 10 зобов'язує погоджувати відхилення від вимог ДБН із суб'єктом нормування. Суб'єктом нормуванння відповідно до статей 1,5 згаданого Закону виступає Мінрегіонбуд. Отже, виходить, порядок такий - копію проекта з відхиленнями від вимог ДБН відсилати на погодження в Мінрегіонбуд?
Автор: rga
« : 02 Лютий 2017, 17:31:22  »

Прокоментуйте, будь ласка, необхідність системи оповіщення на складі в цьому випадку.
ДБН В.2.5-56, Таблица Б1:
19 Виробничі та складські будинки (кількість поверхів) категорій: А, Б, В - 1 этаж - СО1.

Что еще комментировать? :)
Разумность? Отклонения нужно согласовывать в установленном порядке. Согласуете - золотой ключик у Вас в кармане.
Автор: Roman
« : 02 Лютий 2017, 14:03:18  »

Конкретний приклад. Лабораторія використовує у дослідах хімічні реактиви, які зберігає в окремій будівлі. Ця будівля – склад, одноповерхова, одне єдине приміщення 35 кв.м., категорія приміщення - А (вибухонебезпечне). Постійного (безперервного) перебування персоналу, звісно, немає. Кожного дня зранку, на початку зміни, лаборант відчиняє склад, заходить до приміщення, набирає необхідні реактиви, зачиняє склад і полишає його до наступного ранку. Візуально лаборант контролює усе приміщення. Тривалість перебування на складі – 10 хвилин (максимум). Один раз у півріччя на склад завозять необхідні реактиви, розвантажують (кілька робітників) протягом  30 хвилин. На складі змонтовано пожежну сигналізацію (автоматичні та ручний сповіщувачі), шлейфи підключено до ППКП розташованого в будівлі лабораторії (приблизно 50м від складу). ППКП встановлено у приміщенні чергового інженера (приміщення з постійним цілодобовим перебуванням персоналу), на випадок пожежі передбачено встановлення в цьому ж приміщенні світлозвукового оповіщувача „Пожежа на складі”. У приміщенні складу оповіщення відсутнє. Прокоментуйте, будь ласка, необхідність системи оповіщення на складі в цьому випадку.
Автор: rga
« : 30 Січень 2017, 13:59:22  »

так задайте вопрос разработчикам сего документа
Вообще-то, для меня это проблемой не является.
Автор: Firetuf
« : 30 Січень 2017, 11:57:37  »

Придумайте помещение, в котором никогда не может быть человека.
а зачем мне что либо придумывать (да и что это собственно даст)?
Согласно ДБН В.2.5-56:2014,  п.9.2.9 - это те помещения, которые не относятся к категории " із постійним та тимчасовим перебуванням людей".
Вы говорите, что определения таких помещений нет
Но в современных документах не помню такого
так задайте вопрос разработчикам сего документа, а так получается, что они есть.
"Суслика видишь? Нет. А он есть"(с) ДМБ.
Автор: rga
« : 30 Січень 2017, 10:19:11  »

Согласен, что в жилых строениях это практически невозможно (но не факт), но есть же еще производственные!!!
Придумайте помещение, в котором никогда не может быть человека. Зачем оно?
Было когда-то определение "временного пребывания", уже не помню где. Но в современных документах не помню такого. Если временное пребывание будет определяться, например, как больше 1 часа день, тогда есть от чего танцевать.
Автор: Firetuf
« : 30 Січень 2017, 10:09:55  »

А зачем строить помещения, в которых никогда не будет людей?
еже ли юристы и технари прописали:
приміщеннях будинків (споруд) із постійним та тимчасовим перебуванням людей
значит таки есть места исключающие/допускающие постоянное и временное пребывание людей.
Согласен, что в жилых строениях это практически невозможно (но не факт), но есть же еще производственные!!! Может нужно смотреть глубже и шире? а? Может это Roman, и рассматривает?