Форум проєктувальників електричних та слабострумних мереж
Офіційні представництва на форумі => Каталог компаній => Schneider Electric => Тема розпочата: 3oloS від 30 Травень 2019, 12:33:57
-
(https://www.se.com/ua/uk/Images/19715771_1440x588.jpg)
Шановні колеги!
Щоб ще краще задовольнити Ваші потреби і очікування, ми переробили наш популярний додаток для обслуговування клієнтів. Відкрийте для себе наш новий додаток mySchneider, який пропонує індивідуальні послуги, самообслуговування 24/7 і легкий доступ до експертної підтримки та інформації. Відчуйте переваги додатка mySchneider для мобільних – дізнавайтесь вчасно про оновлення, технічні параметри продукції, діліться інформацією де б ви не були, на виробництві, в цеху, на будівельному майданчику або просто прямуючи в офіс.
Додаток mySchneider, розроблений для пристроїв на iOS™ та Android™, доступний на 20 мовах, і найближчим часом буде додано більше мов і спеціальних функцій.
Завантажте і зареєструйтеся зараз, щоб отримати доступ до рекомендованих послуг і багато чого іншого.
Завантажити >> https://www.se.com/ua/uk/work/support/myschneider-app/ (https://www.se.com/ua/uk/work/support/myschneider-app/)
(https://www.se.com/ua/uk/Images/Apple_app_490x490.jpg) (https://itunes.apple.com/au/app/customer-care-by-schneider/id714825126?mt=8) (https://www.se.com/ua/uk/Images/Google_app_490x490.jpg) (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.schneider.qrcode.tocase) (https://www.se.com/ua/uk/Images/QR%20code%20with%20footer.png)