Автор Тема: Мінімальна висота від повітряної ВОЛЗ до залізничного полотна.  (Прочитано 2255 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline farseercv

  • **
  • Thank You
  • -Given: 15
  • -Receive: 1
  • Повідомлень: 41
  • Country: ua
    • Перегляд профілю
    • Awards
Доброго дня. Підкажіть, будь-ласка, в якому ДБН/ДСТУ (або іншому документі) вказано, яка повинна бути  мінімальна висота від повітряної ВОЛЗ до залізничного полотна? Раніше був КНД-45-141-99, де це було зазначено, але цей КНД в 2022 році скасували. А взамін - нічого не зазначили.

Offline rga

  • ******
  • Thank You
  • -Given: 328
  • -Receive: 877
  • Повідомлень: 6 581
  • Country: ua
  • Awards Золотая сова (400 благодарностей + 1500 сообщений) За неизменность форуму I степени - на форуме более 3 лет
    • Перегляд профілю
    • Awards
ВБН В.2.2-45-1-2004
ЛИНЕЙНО-КАБЕЛЬНЫЕ СООРУЖЕНИЯ


Offline Andrey_ka

  • ****
  • Thank You
  • -Given: 69
  • -Receive: 65
  • Повідомлень: 210
  • Country: ua
  • місто- Герой Харків. Салтівка...
    • Перегляд профілю
    • Awards
ВБН В.2.2-45-1-2004
ЛИНЕЙНО-КАБЕЛЬНЫЕ СООРУЖЕНИЯ
ВБН В.2.2-45-1-2004 - Недіючий
Новий документ: ГБН В.2.2-34620942-002:2015

Offline farseercv

  • **
  • Thank You
  • -Given: 15
  • -Receive: 1
  • Повідомлень: 41
  • Country: ua
    • Перегляд профілю
    • Awards
ГБН В.2.2-34620942-002:2015
Дякую за відповідь. Я читав цей ГБН. Але я там знайшов лише відстані від кабелів, які прокладаються біля колії та під колією. А щодо підвісу над колією - не знайшов. Може, ще є варіанти?

Offline Andrey59

  • ****
  • Thank You
  • -Given: 15
  • -Receive: 112
  • Повідомлень: 463
  • Country: ua
  • http://www.etm.io
  • Awards За неизменность форуму I степени - на форуме более 3 лет
    • Перегляд профілю
    • Awards
Пользуясь случаем, хотелось бы лечь спать.

Offline rga

  • ******
  • Thank You
  • -Given: 328
  • -Receive: 877
  • Повідомлень: 6 581
  • Country: ua
  • Awards Золотая сова (400 благодарностей + 1500 сообщений) За неизменность форуму I степени - на форуме более 3 лет
    • Перегляд профілю
    • Awards

Offline rga

  • ******
  • Thank You
  • -Given: 328
  • -Receive: 877
  • Повідомлень: 6 581
  • Country: ua
  • Awards Золотая сова (400 благодарностей + 1500 сообщений) За неизменность форуму I степени - на форуме более 3 лет
    • Перегляд профілю
    • Awards
СОУ НЕК 33.180.6-26 2022 Волоконно-оптичні лінії зв’язку по повітряних лініях електропередавання. Експлуатація

Offline farseercv

  • **
  • Thank You
  • -Given: 15
  • -Receive: 1
  • Повідомлень: 41
  • Country: ua
    • Перегляд профілю
    • Awards
Всі м дякую за відповідь. Мені підказали де шукати. Тут продублюю.
ПТЕ, або Правила технічної експлуатації залізниць України,  Затверджено наказом Міністерства транспорту України  від  20 грудня 1996 р. N 411 ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0050-97#Text )
6.48. Відстань від нижньої точки  проводів  повітряних  ліній СЦБ і зв'язку до землі при максимальній стрілі провисання має бути не меншою  2,5  м  на перегонах,  3,0 м - на станціях,  5,5 м - на пересіченнях з автомобільними дорогами (на існуючих лініях  до  їх перебудови дозволяється зберегти відстань 4,5 м).
     При пересіченнях залізничних колій відстань від нижньої точки проводів повітряних ліній СЦБ і зв'язку  до  рівня  верху  головки рейки має бути не меншою 7,5 м.
     Пересічення електрифікованих  залізниць  повітряними  лініями СЦБ  і  зв'язку  не  допускається.  Такі  пересічення  виконуються підземними кабельними вставками.

Offline okc73

  • *
  • Thank You
  • -Given: 0
  • -Receive: 7
  • Повідомлень: 11
  • Country: ua
    • Перегляд профілю
    • Awards
В ПТЭ есть несостыковки - обратите внимание на 3.28. Пересічення   залізниць   лініями   електропередачі   й зв'язку,   нафтогазопродуктопроводами,   водопроводами   й  іншими наземними й підземними пристроями можуть бути  допущені  тільки  з дозволу  начальника  залізниці.  На  таких пересіченнях мають бути передбачені спеціальні запобіжні пристрої  або  вжиті  заходи,  що забезпечують безпеку і безперебійність руху поїздів. Проекти таких пристроїв обов'язково погоджуються начальником залізниці.
Я знаю реальные случаи в своей практике, когда нам разрешали пересечения ж.д. по воздуху

Offline grun

  • ****
  • Thank You
  • -Given: 110
  • -Receive: 89
  • Повідомлень: 372
  • Country: ua
  • Awards За неизменность форуму I степени - на форуме более 3 лет
    • Перегляд профілю
    • Awards
  Повітряні лінії СЦБ і зв'язку це зовсім ніяк не ВОЛЗ.
  п.2.25.7 Правил улаштування та технічного обслуговування контактної мережі електрифікованих залізниць допускає перехід по жорсткій поперечені або на додатково встановлюваних опорах, а також за узгодженням із службою електропостачання залізниці - уздовж гнучкої поперечини з підвіскою кабелю на опорах.
Не допускається перехід в місцях спряження анкерних ділянок та на швидкісних ділянках руху.

Offline okc73

  • *
  • Thank You
  • -Given: 0
  • -Receive: 7
  • Повідомлень: 11
  • Country: ua
    • Перегляд профілю
    • Awards
ВОЛЗ - волоконно-оптична лінія звязку. Волоконно-оптична - один из типов среды для распостранения сигнала.
Не допускається перехід в місцях спряження анкерних ділянок та на швидкісних ділянках руху - совершенно верно! Что Вам мешает сделать переход за пределами сопряжения анкерных участков?
Во всех остальных случаях см. п 3.28 ПТЭ.
С ув.!

 

Warning: this topic has not been posted in for at least 150 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Ім'я:     Email: