Автор Тема: Модернізація системи управління обладнанням насосної станції від Компанії E.NEXT-Україна  (Прочитано 1341 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline E.NEXT

  • ****
  • Thank You
  • -Given: 0
  • -Receive: 19
  • Повідомлень: 473
    • Перегляд профілю
    • Awards
Сугор, у тебя есть огромная система (с кучами потребеителей и еще чего там) где нужно поддерживать определенное давление. Ты открыл маленький маленький краник, давление упало и насос (без частотника) начал работать на всю мощность (с большими пусковыми токами) пока не нагнал давление, а если краник то там, то где-то еще будет постоянно открываться, то насос, постоянно будет включаться на полную мощность. А насос с частотником не будет постоянно включаться на полную мощность, а как следствие и потреблять меньше электроенергии. За счет "сглаживания этих" циклов "вкл" и "выкл" и создается экономия.



Это так на вскидку, по логике, не являюсь специалистом по частотникам. :)

А так, если загуглишь, то все все производители частотников заявляют о снижении энергопотребления.

В цілому Ваша логіка вірна, тільки насоси працюють, як правило, постійно. Частотник тримає заданий рівень тиску в трубі незалежно від витрат води. Простими словами: в «годину пік», коли витрата води максимальна, частотник збільшує оберти насоса (далеко не завжди це номінальні оберти), а вночі, коли витрата зменшується, частотник знижує оберти насоса аж до повної його зупинки. Протягом дня, коли витрата знаходиться на рівні середніх значень (не "годину пік» і не «нічний режим»), насос працює на оптимальних обертах, необхідних для підтримки необхідного рівня тиску у трубі.
Зниження енергоспоживання - це не просто слова. Нами була реалізована достатня кількість проєктів з енергоефективності, включаючи проєкт по 6кВ, де частотні приводи ставилися виключно для економії електроенергії.
« Останнє редагування: 12 Травень 2020, 18:15:03 від E.NEXT »

Offline Сугор

  • ******
  • Thank You
  • -Given: 267