В п.1.7.84 нет такого понятия как: " магистраль основной системы уравнивания потенциалов ".
Звучит дословно так: " Для соединения с основной системой уравнивания потенциалов все указанные части должны быть присоединены к ГЗШ с помощью проводников системы уравнивания потенциалов".
Все эти '' магистрали '' это явный самопал, то бишь отсебятина.
Головні творці "отсебятины" - наші горе-нормотворці, яки понавигадували свою термінологію, не звертаючи жодної уваги ані на термінологію міжнародну, ані на полімовний електротехнічний словник МЕК. Шановний проф. Б.В.Клименко з НТУ "ХПІ" змушений був написати аж три книги, аби хоч трохи почистити ці "авгієві стайні" (приміром, Б.В. Клименко. ЕЛЕКТРИЧНІ ТА МАГНІТНІ ПРИСТРОЇ ЕЛЕКТРИЧНІ АКСЕСУАРИ ЕЛЕКТРИЧНІ УСТАНОВКИ. ТЕРМІНИ, ТЛУМАЧЕННЯ, КОМЕНТАРІ. Харків 2009). Без цього не було можливості створити такий підручник для майбутніх інженерів-електриків, аби вони могли спілкуватися з іноземними спеціалістами.
Насправді, предмет цього фрагменту нашого обговорення цієї теми пойменовано у стандартах "сполучними провідниками". Ті, хто вже скачав тексти перекладу ДСТУ EN 62305-3:2010, можуть пересвідчитися у цьому, поглянувши на заголовки таблиць 8 та 9. Воно й у різних документах МЕК не завжди збігається, але суть полягає саме у сполученні (окремих сполучних шин між собою; або цих шин із системою земляного закінчення; або шини і внутрішнього металевого устатковання).
До речі, саме відсутність (або примітивність) системи екіпотенційних сполучень (ЕВ) у блискавкозахисті надто великого числа існуючих об'єктів стає причиною грозових пошкоджень. Погодьтеся, здебільшого дискусії стосуються систем перехоплення, а на решту вже не стає сил та уваги.