StetsVM, Задам простой вопрос: А ради чего весь этот паровоз, если гораздо проще и дешевле дооборудовать вводную ячейку 10 кВ КТП 3-мя ЗНОЛП-ами и ничего отдельно не устанавливать?
вкотре повторюсь...
існує ряд вимог відповідно до яких облік електричної енергії необхідно проводити в точці підключення
будівництво трансформаторної підстанції в точці забезпечення потужності, зачасту, не є раціональним
тому і з'являються ось такі "паравози"
на початку теми, якщо ви не звернули увагу, пропонувалось 2 варіанти вирішення даного питання: ПКУ та прохідна ТП
стосовно дешевезни... необхідно об'єктивно оцінювати ситуацію
враховувати можливість дообладнання існуючої комірки, можливості та необхідності встановлення додаткової комірки
можливо у Замовника вже є існуюча трансформаторна підстанція тупикового типу без відсіку та комутаційного обладнання по високій стороні
і тому подібне...