Автор Тема: п.9.2.9 ДБН В.2.5-56:2014  (Прочитано 1102 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн rga

  • ******
  • Спасибо
  • -Given: 204
  • -Receive: 664
  • Сообщений: 5 253
  • Country: ua
  • Awards Золотая сова (400 благодарностей + 1500 сообщений) За неизменность форуму I степени - на форуме более 3 лет
    • Просмотр профиля
    • Awards
Re: п.9.2.9 ДБН В.2.5-56:2014
« Ответ #15 : 15 Февраль 2017, 17:29:58 »
Вы же сами написали:
Суб'єктом нормуванння відповідно до статей 1,5 згаданого Закону виступає Мінрегіонбуд. Отже, виходить, порядок такий - копію проекта з відхиленнями від вимог ДБН відсилати на погодження в Мінрегіонбуд?
Я просто заменила копию проекта на письмо с обоснованием отклонений. :)

Поскольку 56-й ДБН утвержден Минрегионбудом и согласован с ДСНС, а по теории, в Минрегионе таких специалистов врядли есть, так что скорее всего они перешлют ваше письмо на согласование пожарным, подпишут, а потом отдадут ответ Вам.
Хотя, я бы вначале узнала в Минрегионе, как это делать?
На один объект у меня есть концепция начала 2013 года. Согласование с  Державною інспецією техногенної безпеки України.

Оффлайн rga

  • ******
  • Спасибо
  • -Given: 204
  • -Receive: 664
  • Сообщений: 5 253
  • Country: ua
  • Awards Золотая сова (400 благодарностей + 1500 сообщений) За неизменность форуму I степени - на форуме более 3 лет
    • Просмотр профиля
    • Awards
Re: п.9.2.9 ДБН В.2.5-56:2014
« Ответ #16 : 15 Февраль 2017, 17:32:40 »
С другой стороны, согласование отклонения будет настолько громоздким и долгим, что возможно, разумнее поставить ту сиренку и не мучатся?

Оффлайн Roman

  • ****
  • Спасибо
  • -Given: 40
  • -Receive: 36
  • Сообщений: 263
  • Country: ua
  • Awards За неизменность форуму I степени - на форуме более 3 лет
    • Просмотр профиля
    • Awards
Re: п.9.2.9 ДБН В.2.5-56:2014
« Ответ #17 : 16 Февраль 2017, 07:58:37 »
разумнее поставить ту сиренку и не мучатся
Відповідно до п. 4.1.2 НАПБ А.01.003-2009 - два оповіщувача. У вибухозахищеному виконанні. Та ще й кабель оповіщення - іскробезпечне електричне коло - якось прокласти, окремо від інших кабелів. Ну то моя морока.
rga, Ваша правда, шкурка вичинки не варта.
Стосовно п.9.2.9. УСПТБ надіслав таке роз'яснення:
"У тексті ДБН В.2.5-56:2014 застосовуються терміни, що поширені у нормативній документації. Визначення понять «постійне перебування» та «тимчасове перебування» із вказівкою тривалості відрізку часу перебування є у пунктах 4.44 та 4.45 ДСТУ 2293:2014 «Охорона праці. Терміни та визначення основних понять» стосовно постійних та тимчасових робочих місць, а саме:
«4.44 постійне робоче місце
Робоче місце (4.43), на якому працівник перебуває половину чи більшу частину свого робочого часу….
4.45 тимчасове робоче місце
Робоче місце, (4.43), на якому працівник перебуває менше половини або меншу частину свого робочого часу».
У пункті 9.2.9 ДБН В.2.5-56:2014 застосовується саме такий підхід до термінів  «постійне перебування» та «тимчасове перебування», як в охороні праці, але не в контексті робочих місць (у будівлях цивільного призначення їх може не бути), а взагалі у частині наявності людей у будівлі, яких необхідно оповістити про пожежу та евакуювати.
Таким чином, іншими словами, відповідно до пункту 9.2.9 ДБН В.2.5-56:2014 оповіщення повинно виконуватись у всіх приміщеннях будівлі чи споруди, де можуть знаходитись люди та, за необхідності, на прилеглій до будинку території. Тобто, фактично це всі приміщення будівлі чи споруди."

Дякую всім за увагу до порушеного питання.

Оффлайн t-100

  • ****
  • Спасибо
  • -Given: 92
  • -Receive: 35
  • Сообщений: 476
  • Country: ua
  • Вперёд! Ни шагу назад!!!
  • Awards За неизменность форуму I степени - на форуме более 3 лет
    • Просмотр профиля
    • Awards
Re: п.9.2.9 ДБН В.2.5-56:2014
« Ответ #18 : 16 Февраль 2017, 11:33:35 »
Почитав эту тему решил так сказать высказать "мысли в слух" - может кому-то помогут:
1) согласовывать необходимо только случаи дословно захист "у спосіб, не передбачений державними будівельними нормами" что прямо сказано в п. 1.1 "Порядку розгляду в Міністерстві регіонального розвитку та будівництва звернень щодо відхилень від діючих державних будівельних норм, що забезпечують дотримання встановлених вимог безпеки у спосіб, не передбачений будівельними нормами" (наказ 275);
2) проме строительных норм есть стандарты - это не строительные нормы!;
3) прежде чем обращаться в ГСУЧС рекомендую внимательно изучить "положение о ГСУЧС" утверждённое Указом Президента Украины № 20/2013 - таких полномочий у них нет!;
4) что касается оповещения, кроме спорного и мутного ДБН В.2.5-56:2014 (как он рождался мы все знаем) есть основной ДБН В.1.1-7-2002 (до вступления в силу ДБН В.1.1-7:2016) например п. 7.10 + п. 9.4.1 и 9.4.2 ДБН В.2.5-56:2014 + А.6.6.2 ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 и не забыть про НАПБ А.01.003-2009 - ключевое слово ВСЕ помещения;
5) по временности пребывания ответ тоже есть -  ДCTУ-Н Б В.1.2-16:2013
Цитировать (выделенное)
п. 4.8 При підрахунку кількості осіб, яким може загрожувати небезпека для життя чи здоров’я, вважають, що на об’єкті постійно перебувають люди, якщо вони знаходяться там більше восьми годин на добу та не менше 150 днів на рік (загалом не менше 1200 годин за рік).
Особами, які періодично відвідують об’єкт, вважають тих, які перебувають там не більше восьми годин на добу протягом не більше ніж 150 днів на рік (загалом від 450 до 1200 годин за рік).
Небезпекою для життєдіяльності людей, які перебувають зовні об’єкту, є можливе порушення умов їх життєдіяльності більше ніж на три доби.
Может не всё охватил...пока писал много отвлекали - можно спрашивать если что.

Инспектирование в сфере пожарной безопасности!
Экспертиза и экспертная оценка проектов на строительство! (в т.ч. комплексная экспертиза)
Экспертная оценка проектов систем противопожарной защиты!
Обучение по вопросам пожарной безопасности (пожарно-технический минимум)!
ПО ВСЕЙ ТЕРРИТОРИИ УКРАИНЫ!

 

Предупреждение: в данной теме не было сообщений более 150 дней.
Если Вы не уверены что хотите ответить, то лучше создайте новую тему.

Имя:     Email:     Я не спамер