Почитав эту тему решил так сказать высказать "мысли в слух" - может кому-то помогут:
1) согласовывать необходимо только случаи дословно захист "у спосіб, не передбачений державними будівельними нормами" что прямо сказано в п. 1.1 "Порядку розгляду в Міністерстві регіонального розвитку та будівництва звернень щодо відхилень від діючих державних будівельних норм, що забезпечують дотримання встановлених вимог безпеки у спосіб, не передбачений будівельними нормами" (наказ 275);
2) проме строительных норм есть стандарты - это не строительные нормы!;
3) прежде чем обращаться в ГСУЧС рекомендую внимательно изучить "положение о ГСУЧС" утверждённое Указом Президента Украины № 20/2013 - таких полномочий у них нет!;
4) что касается оповещения, кроме спорного и мутного ДБН В.2.5-56:2014 (как он рождался мы все знаем) есть основной ДБН В.1.1-7-2002 (до вступления в силу ДБН В.1.1-7:2016) например п. 7.10 + п. 9.4.1 и 9.4.2 ДБН В.2.5-56:2014 + А.6.6.2 ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 и не забыть про НАПБ А.01.003-2009 - ключевое слово ВСЕ помещения;
5) по временности пребывания ответ тоже есть - ДCTУ-Н Б В.1.2-16:2013
п. 4.8 При підрахунку кількості осіб, яким може загрожувати небезпека для життя чи здоров’я, вважають, що на об’єкті постійно перебувають люди, якщо вони знаходяться там більше восьми годин на добу та не менше 150 днів на рік (загалом не менше 1200 годин за рік).
Особами, які періодично відвідують об’єкт, вважають тих, які перебувають там не більше восьми годин на добу протягом не більше ніж 150 днів на рік (загалом від 450 до 1200 годин за рік).
Небезпекою для життєдіяльності людей, які перебувають зовні об’єкту, є можливе порушення умов їх життєдіяльності більше ніж на три доби.
Может не всё охватил...пока писал много отвлекали - можно спрашивать если что.