Прикинул немного: если на дорогу давит колесо грузового автомобиля, 10 тонн на колесо, получилось 10кгс/см2 на поверхность дороги, то от этой нагрузки на глубине 1м на трубу действует всего 0,5кгс/см2.
Это не совсем верно, потому-как:
"Розрахунковий напружений стан Р на горизонті розташування кабельного трубопроводу слід визначати за формулою:
Р = Р
0 + Р
1 + σ
1 + К * σ
2 (6.1)
де P – розрахунковий напружений стан на горизонті розташування кабельного
трубопроводу, кг/см
2;
К – параметр, що враховує динаміку транспортних засобів, тип ґрунту і глибину прокладання кабельного трубопроводу (обчислюється за формулою 6.7; К>1);
Р
0– розподілене на деякому інтервалі зовнішнє статичне навантаження (споруда, транспортний засіб тощо);
Р
1– навантаження від конструктивних шарів дорожнього полотна;
σ
1– напруження на горизонті розташування кабельного трубопроводу від розміщеного над ним шару ґрунту;
σ
2– напруження на горизонті розташування кабельного трубопроводу від транспортних засобів, що рухаються".
То есть все нагрузки складываются (нет отрицательных значений) и суммарная нагрузка должна быть больше чем приложенная транспортным средством. Нагрузка от колеса грузового автомобиля в пересчете на кг будет немного другая:
Q = 2* R * P
г * l = 2* 0,0535*10*0,2 =0,214т=214кг
А реально при 2-х шинной паре в 3 раза выше.
Я так думаю.