тобто сертифікати вже не дійсні? но то - таке... мені інше не зрозуміло: "вогнетривких" коробок можна поставити не більше двох на лінію? А якщо на лінії аварійного освітлення біля кожного світильника стоїть така коробка то лінія вже не буде Е30?
1. Якщо таке обмеження є у діючому НД України - виходить, що лінія з понад 2-ма коробками не відповідатиме вимогам Е30 для України.
2. Можна здогадуватися, що таке обмеження пов"язано з тим, що кожна наступна коробка підвищує ризик КЗ - тобто вихід з ладу цілої лінії. У стандартах Німеччини передбачено коробки із вбудованими топкими запобіжниками. Вони відключають лише окремі відгалужені лінії, на яких вібулося КЗ. Решта залишаться у робочому стані.
Проте, для національного ринку це - далека переспектива. Обговорення змін у одному з ДБН щодо кабельних ліній Р30/Р90 на недавньому поважному засіданні виявило, що присутні спеціалісти з СПЗ вперше чують про існування коробок Р30/Р90. Ау, професіонали!